Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co2
Hola!!

Em podeu explicar com es munta un sistema de co2 casolà (amb llevat i sucre)? El meu aquari és de 80 lts . El vull aconseguir molt i molt ben plantat Rolleyes
I també us volia comentar que tinc una planta d'aquelles que és una bola i no sé si es pot multiplicar d'alguna manera. S'està fent molt grossa.
Gràcies per endavant!

Laura
Hola

Pel que dius crec que la planta es una bola de cladophora... pero igual no XD ... fotos Smile
Es poden fer moltes coses amb la cladophora Smile

Always, posa-l`hi a la senyoreta una foto del teu sistema co2 nou... aixi de pas veiem que tal tira ;P
Això, Always, a veure el teu sistema :o
No penso posar fotos del meu aquari perquè el tinc molt lleig :eek: ja que vaig fer una poda estricta de tantes algues que tenia i ara estic intentant muntar una cosa una mica presentable. És que vaig estar a punt d'abandonar i tot Sad perquè se'm van morir tots els guppys menys un (en tenia més de 25). No sé què va passar, però resulta que vaig comprar-me 4 de nous, per renovar sang i em van anr caient tots, sense observar cap símptoma, senzillament morien, primer les femelles. Només m'ha sobreviscut 1 (dels que vaig comprar) :confused: És un mascle i fa 8 dies vaig tornar a comprar 3 femelles i de moment tot bé. No va morir cap altre peix (tinc corydores, barbs cirera i un neó, i un cargol poma extra-gros), només els guppys. Un desastre incomprensible per mi. L'aigua la tenia molt bé, segons em van dir a on la porto a analitzar.
Ara també he posat 7 cireres nous, m'agraden molt i vinga plantes, però per això he pensat això del co2. Faig canvi d'aigua setmanal amb aigua d'osmosi i un raig de bactèries de pot i ho tinc tot bé, poques algues i peixets saludables. Crec que l'aigua de l'aixeta ens deu sortir amb força nitrits per aqui Osona (com que hi han tantes granges), un dia trucaré a la companyis d'agües a veure quins paràmetres em dónen.
Weno, ja `veurem com va. Gràcies!!
Laura
ANB001 escribió:Hola

Pel que dius crec que la planta es una bola de cladophora... pero igual no XD ... fotos Smile
Es poden fer moltes coses amb la cladophora Smile

Always, posa-l`hi a la senyoreta una foto del teu sistema co2 nou... aixi de pas veiem que tal tira ;P

Sí, és una cladophora, ho acabo de mirar.
Crec que els guppy prefereixen l`aigua dura a la d`osmosi... pero normalment son tot terreny XD A la resta ma sona que si que els agrada l`osmsosi... ... ... millor si t`ho confirman XD
Quines plantes y amb quina llum?

Aviam si evoluciona guay i el veiem Smile

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)