Hem afegit un sistema de "M'agrada" al fòrum. Així podrem dir si ens agraden les entrades que facin els companys / Hemos añadido un sistema de "Me gusta" en los foros. De esta manera podremos decir si nos gustan las entradas de los foreros.

Hem desactivat per uns dies la secció de Patrocinadors, som renovant els contractes de col·laboració de l'any vinent / Hemos desactivado por unos días la sección de Patrocinadores, estamos renovando los contratos de colaboración del año que viene.

{myadvertisements[zone_1]}
Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Las plantas y el abonado a grandes rasgos
Perdona Llorenç em vaig fer un pollastre, jo havia llegit lo d'en Xema i posteriorment el teu, però el teu no el vaig trobar i el del Xema sí, al final vaig acabar posant la referencia del Xema amb el teu títol, mil disculpes als dos Confusedmiley18:Confusedmiley18:

Per cert estic molt content de tornarte a veure't per aquíBig GrinBig GrinBig GrinConfusedmiley31:Confusedmiley31:

P.d.: Si trobes alguna errada al tema digue i no em deixis posar la gamba Wink
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]
Responder
{myadvertisements[zone_3]}
Marc, ya te comento que no hay ningún problema, y si me apuras, no iba a intervenir, pero al ver que el enlace no estaba operativo, he hecho el comentario sobre la paternidad del texto ,que por otra parte tampoco es nada del otro jueves, (me refiero al mío, claro está) y que escribí porque estaba ya pelín cansado de repetir lo mismo en otros foros.
También me alegro de leerte, aunque nop entro mucho por la red, pues ya sabes que voy más de cráneo que de costumbre.

Saludos
Responder
He afegit un link al Fertilator de APC perque aquells que useu adobs comercials podeu saber que esteu afegint de cada cosa.
[/COLOR]
[/COLOR]
Responder
Hola
Creo que he descubierto porque nunca consigo una flora abundante, y es que nunca he añadido CO2 al acuario.

Que me recomendáis??

Gracias!Confusedmiley2:
Responder
He vist un parell de cops aquesta taula de CO2 però no l'acabo d'entendre.

Diguem que tinc un aigua PH 7,2 + Kh 4

- Representa que la concentració adequada és 7,6 mg/l

Primer problema: haig de tenir un "parato medidor de CO2" ?

Sempre us he llegit expresar-vos en gotes/segon

- Qué significa el codi de colors de la taula?

Salutacions
Responder
No, la taula et diu que tens que aumentar les gotes-segon fins arribar a 12 0 19. El teu resultat diu que el acuari, en relació amb el ph i el kh, va curt de CO2. Amb aquestas taules no fan falta res que mesuri el CO2...
Al aumentar la proporció de CO2 el aigua será més acida, 7 o 6,8, ja que el Kh, no varia.
Responder
tofol escribió:He vist un parell de cops aquesta taula de CO2 però no l'acabo d'entendre.

Diguem que tinc un aigua PH 7,2 + Kh 4

- Representa que la concentració adequada és 7,6 mg/l

Primer problema: haig de tenir un "parato medidor de CO2" ?

Sempre us he llegit expresar-vos en gotes/segon

- Qué significa el codi de colors de la taula?

Salutacions

Amb 7.2 ph i 4kh tens 7.6mg/l de CO2 com indica la taula (falta CO2) has d'aumentar les bombolles per segon. L'ideal es sobre 20mg/l depenent , diguem que els cuadradets verds son la franja correcfta els blancs es falra CO2 i els grocs es perillos per la fauna.

Cita:Hola
Creo que he descubierto porque nunca consigo una flora abundante, y es que nunca he añadido CO2 al acuario.

Que me recomendáis??

Gracias!

Un equipo de CO2 con bombona, sin duda. A mayor bombona más economicas serán las recarga, todo depende del tamaño del acuario.
[/COLOR]
[/COLOR]
Responder

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Donde comprar buenas plantas? chevro 7 3.393 26-01-2014, 02:30
Último mensaje: pavon
  Los fotorreceptores en las plantas y los leds dboodb 1 5.180 17-02-2012, 02:02
Último mensaje: dboodb
  Creo que tengo elgun problemilla con las plantas.... nando_castillo 6 2.373 08-02-2011, 11:06
Último mensaje: Jaume71
  La vida privada de las plantas, videos Samsara 0 1.490 26-09-2010, 12:21
Último mensaje: Samsara
  Que plantas me recomendais? SCRAT 3 2.094 21-12-2008, 02:05
Último mensaje: SCRAT
  Plantas?? Osc@r 1 1.724 24-01-2008, 00:19
Último mensaje: albertus
  Plantas Peluso 5 2.483 27-11-2007, 00:41
Último mensaje: Alberto Maceda
  Cual opinan que es el mejor sistema de abonado? chevro 3 1.916 27-10-2007, 18:15
Último mensaje: Aldo Fernández
  Pelusa blanca en las plantas almudena 15 6.902 25-10-2007, 11:24
Último mensaje: Aldo Fernández
  Plantas depres Tears of Guppys 14 4.304 03-07-2007, 17:09
Último mensaje: Tears of Guppys

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)
{myadvertisements[zone_2]}