Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comportament si més no curiòs.
Se que no poden hibridar... però això és normal? es porten bé unes amb les altres , poder les breviata son una mica més agresives que les heteropodes , però que es portin tan bé... és preocupant...[Imagen: copula.jpg] Penseu que poden criar heteropodes o breviata entre les de la seva espècie en un mateix gambari?
En teoria no poden creuarse

http://www.soloinvertebrados.es/index.php?pid=2

Jo penso que la heteropoda te mes mala llet que las humel... com a minim se las van jalar a totes XD

Fins al vespreee
Osti, a veure si cries la que hi ha a sota i em passes algunes nano!!Big Grin
He estat oservant el comportament de amdues i al menys en el meu cas les hummel que son menys que les heteropodes marcan distància i si hi ha alguna que faci pinta de menjar-se a l´altre és la hummel. Però en tot cas ho veig casi imposible que acabin menjant-se ninguna de les dues , si comparteixen menjar juntetes menjant del mateix entrepà...poder com a molt es mossegan la llengueta Wink

Albertus a veure si tinc sort i crian devant la presència de tanta heteròpoda yellow...
La de asobre es yellow?
Yesssss Toni, pensaba que serien mes grogues, aquest és un mascle poc colorejat hi ha alguna d´una mica més grogueta... però poc més , a veure quan vens a casa i t´ensenyuuuu lo poquito que tengo, necessito dels teus consells in situ! i parlem del tema.
A les fotos semblaven mes grogues sip XD aviam si en uns dias guanyan color ;P

Ahir no vas venir... quedem el dia que vulguis XD

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  comportament anentome helena Damaris3 5 3.211 13-02-2013, 13:52
Último mensaje: 2365
  suicidi curiós Jaume71 8 4.162 21-11-2009, 16:06
Último mensaje: Alberto Maceda

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)