Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Heteropoda Yellow perd ous!!!
Tinc una heteropoda Yellow amb ous ( pocs comparada amb les cherry ,17 ous contables) , però resulta que ja la porto observant fa uns dies i avui he vist que li faltan uns quants, si al principi eran 17 ara son 13 o menys... que li està passant? pot ser que al tenir-la amb les breviata hagi tingut algun problema ??? ahir vaig fer canvi d´aigua...
[IMG][Imagen: yellowweb.jpg][/IMG]

Salutacions!

Héctor.
Holas hector

io diria q van neixent... quan els deixan anar trobas tot el sac aterra de cop... no he trobat mai un ou sol XD

Aqueta ja es mes groga XD
Toni no pot ser que hagin nescut ja que fa 5 dies que porta els ous la tinc controlada...Sad
Posiblemente esté expulsando los huevos que no están fecundados.
En las neocaridina que he mantenido, cuando estaban apunto de eclosionar se ponían de un color verdoso. En la variedad yellow, no sé si será igual, pero quiero entender que sí.
Voto per la opcio del Marcos XD

Posa mes fotos aviam si aixi porto millor monu de groc XD
Posa mes fotos aviam si aixi porto millor monu de groc XD[/QUOTE]
[IMG][Imagen: yellow21web.jpg][/IMG]
Aquí va una de un mascle crec, és el més groc que hi ha, encara que no arriba a ser ninguna de color groc sòlid, son totes amarillentas aguadas, la majoría casi transparents Sad.( a veure si el pacom envia groques grogues com les que surten a les seves fotos... ja he parlat amb ell i diu que encara no li han criat suficient per enviar, estic en llista! Wink si vols 5 d´aquestes toni ja ho saps sino tens pressa no dubtis sino que criaran en breu , pero com vulguis si vols les portu avui...avui podría portar-les digues algo.

Salutacions,

Héctor.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  no consigo que críen Neocaridina Yellow gem.b 10 6.009 12-04-2012, 14:53
Último mensaje: gem.b
  Caridina propinqua Orange VS Neocaridina heteropoda Mandarina Petxinot 17 9.843 18-03-2009, 01:20
Último mensaje: ANB001
  Caridina heteropoda red Pere Sastre 2 2.074 05-03-2008, 11:09
Último mensaje: TopGon

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)