Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Taller de plantats
eis no havia vist les respostes. L'event es fará a superfauna, basicament pq es el Santi qui m'ho ha demanat Big Grin
Encara queden 3 o 4 plaçes si no recordo malament ( a dia d'avui) lo seu es que paseu pel foro de superfauna i demaneu plaça vosaltres mateixos.
Li hem de estar agraits al Santi per realitzar aquestes sessions gratuïtes i desinteresades, la veritat es que s'ho curra Confusedmiley1:
Hola,

Si que es per agraïr, ja m'he apuntat.

Ens veurem allà.

Fins aviat

Salva
Jo tb m'he apuntat Big Grin
Molt bé Marc!!

Mes divertit!

Fins aviat

Salva
Salvador..on t'has apuntat que no et vec..:confused:
Hola Pele,

M'he apuntat aqui:

http://foro.superfauna.es/showthread.php?t=481&page=2

Espero que nos veamos el martes.

Locha, te quedarás a cenar no? Que sabes que conmigo luego lo tienes facil Big Grin.

Saludos

Salva
ups si, no t'havia vist! Big Grin
Hola,

Per un moment he pensat que potser m'havia equivocat de lloc... Gracies per recordar-m'ho de totes maneres.

Fins aviat

Salva
Si no he mirado mal, falta que Always y Clave de Boveda confirmen alli
Hola muchachos, pues yo tambien ire a ver a Pele trabajar Wink

Precisamente esta mañana ha venido a ver mi acuario y hecharme una mano con las plantas, que estan bastante tocadas.

En fin, el Martes por fin nos veremos las caras y ya de paso cenaremos algo, jeje.

Saludos

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)