Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Taller de plantats
ANB001 escribió:Si no he mirado mal, falta que Always y Clave de Boveda confirmen alli

Jo creia que amb avisar-ho aquí ja era suficient, però ja veig que no.

En qualsevol cas jo tinc intenció d'anar-hi, com ja vaig indicar en el meu post aquí. Demà faré la formalitat de fer-ho constar al post de superfauna ja que a aquestes hores no em posaré a registrar-me a un altre forum per fer-hi un sol post.
AlwaysTB
bueno al final som 22...ens veiem dema!!!
Al final no vaig fer la formalitat al forum de superfauna i pel que veig està ben ple el taller.

Pele, tens un missatge privat.
AlwaysTB
Tu apunta't igual no crec que hi hagi problema, on sopen 22...sopen 23 Confusedmiley4:
Ara m'apuntarà el ANB001, tant al sopar com al taller.

Ens veiem allà.

Merci!
AlwaysTB
otia ho he vist ara... sort q ho has fet tu a primera hora XD
Si, i al final al sopar no aniré.

Com ho tens per arreglar lo del grindal abans del taller?
AlwaysTB
Hola,

La verdad es que ha sido interesante y sobretodo muy agradable y ameno. Muchas gracias Santi por el esfuerzo organizativo, y a Pele por su simpatia y ganas de compartir su experiencia.

Además he conocido a otros miembros de la AAB con lo cual la velada ha sido redonda Big Grin.

Saludos

Salva
Opino lo mismo que Salva y solo lamento haberme perdido la cena :C
En la que monten el mes que viene no pasara

Gracias Superfauna y un 11 para Pele

PD- Y gracias a Sera por las bolsitas sorpresa Smile
aqui teniu el review de la jornada Big Grin

http://foro.superfauna.es/showthread.php?t=503

Gracies per ser tan compasius Confusedmiley4:

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)