Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Material laboratori al detall?
Algú sap?
Necessito algunes pipetes amb pera, petris, i pots petits amb comptagotes.
Tot plegat una missèria.

Barcelona o Maresme.
O algú per Internet que no em cobri 42 euros per comanda inferiror a 100.

Gràcies
Suposo que el Jaume t'ho sabrà dir millor que no pas jo, però a Torrero y Mas, en tenien.
Tot i que van tancar la botiga d'Entença, juraria que segueixen al carrer Diputació banda mar, entre Entença i Vilamarí.

Salut!
Em sembla que a Químics Dalmau tenen material de laboratori a part de productes químics. És al costat de l'Hospital Clínic.

Pots amb comptagotes segur que en tenen.

Les pipetes amb pera les vols graduades? no t'entenc massa aquí

Per cert, ja m'estàs picant la curiositat Big Grin.... què estàs tramant? Rolleyes
Jaume71 escribió:.... què estàs tramant? Rolleyes

No res que no quedi cobert per l'assegurança del pis, no et preocupis Big Grin

Simplement vull saber.
Vaig retirar una parella d'albonubes de un 15l. que tenia, a més, 2 bridgesii, 2 lochitas, i unes cherry, i vaig afegir més cherry ovades i preovades.

El suposit era que els albo s'estaven menjant les cries de cherry. Efectivament ara tinc el 15l. ple de microfauna, algunes migambetes sí, però tambè:

- un munt de puntets blancs (1x0,5 mm.) amb una movilitat sorprenent. Hi ha moltíssims.
- altres "cosetes" que semblen lapes però jo diria que no ho son perque també tenen una movilitat visible.
- algunes lapes
- algun que altre micro_cuc...

En fi que m'ho vull mirar amb un petit microscopi que tinc.

Lo del pot amb comptagotes.... coses meves.....
3 parts de nitrógeno... 1 de tolueno....Big GrinBig GrinBig Grin
...és per robar-li abono líquid a la meva dona pel meu cultiu de fito. Se m'ha quedat parat i em penso que és per falta de macros.

Probaré aquestes botigues que em dieu, veiam.

Gràcies
Interessant això de potinejar Big Grin Confusedmiley20:

[Imagen: GrapesQuim.jpg]
tofol escribió:- un munt de puntets blancs (1x0,5 mm.) amb una movilitat sorprenent. Hi ha moltíssims.

Posiblemente, copépodos.

Saludos
Jo tambè tinc mil.lers de bitxets com tu dius Tòful, però nomès al gambari. Hi han copèopodes (com be diu en Samsara), lapas, planàries i algo més que encara no he pogut identificar, poder puses...
Aqui et deixo una foto del copèpode femella que he pillat amb els ous penjant... Wink

[IMG][Imagen: copepodo.jpg][/IMG]
Llabors és mascle el copèpode aquest....
Albertus...jo diría que és una femella ... però no hem facis cas.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Càrregues material filtrant Eheim 2217. TRONERA 4 3.154 29-01-2013, 12:46
Último mensaje: ismacarv
  Web de material para nuestros acuarios kelele 0 1.613 06-10-2010, 09:31
Último mensaje: kelele
  Pregunta sobre material filtrante Ivan 5 3.592 23-11-2004, 01:45
Último mensaje: Ernesto

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)