Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Aphanius Iberus.
Bones..
Avui passejant el gos mireu que he trobat...
Jo diria que son Fartets, porto sortint a buscar-los desde fa mesos i on menys m´ho esparava els he trobat. Hi havien tres morts, els dos de la foto, pero he vist la tira d´adults vius.
Posiblament son els Fartets que estan mes al Nord de Catalunya.
Fins aviat!

Archivos adjuntos
.jpg   Aphanius Iberus.jpg (Tamaño: 29,88 KB / Descargas: 29)
Otia, io pensava que els rius eren massa bruts pq hi visquessin, bona noticia Smile
Bones..
No estan a cap riu, es aigua estancada y salada molt aprop de la platja. Estan dins dels Aiguamolls de l´emporda a la part mes al nord. L'aigua estava calanteta, Ph 8,5 Gh + de 30 i kh 9. I els adults que vaig veure estaven aïllats.
Ho son segur, no??
Si, són fartets.Confusedmiley4:

M'agradaria poder veure unes fotos de la basa. Té entrada o sortida d'aigua? I fluctuacions durant l'any?

Has vist cap altre peix? Gambusia no ho crec si dius que l'aigua estava força salada, saps la salinitat?

Gracies per compartir les fotosConfusedmiley4:
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)
Bones..

Aquesta setmana et poso fotos de la basa, en principi no te entrada d´aigua pero no t´ho puc asegurar, ja m´ho mirare dema al mitg dia o si puc avui m´acosto. No tinc medidor de salinitat, ja en buscare algun si els del Parc em donen permis per fer medicions que per ara no em contesten tot i que, per si ho estan llegint, els exemplars no estan dins de la Reserva Integral sino fora pero dins dels parc, entre la merda que porta la llevantada... No vaig veure cap altre peix, nomes fartets i si els vaig distinguir era perque estavan morts... son molt rapits!
Si vols quedar pase´t per Roses, en Pere te el meu telf, em fas un truc i els veus tu mateix...
Att. Didac.
Doncs llàstima perque fa un mes vaig estar a prop de roses que vaig anar a buscar sorra pels aquaris i a donar-me una volta. Vull escaparme un día a fer fotos al parc dels aiguamolls, però amb els exàmens i que després marcharé uns mesos fora no se quan podré:mad:
Però m'ho apuntuConfusedmiley4:
Blog AAB Blog GCK

Album (en construcción)
Bones..
Mes fotos, biòtop, porqueria, contaminació i un altre Fartet, aquest d'un to mes grog.
La basa esta aïllada i la he pogut trobar per el google maps, això vol dir, a priori, que es permanent. Suposo que quan plou molt, com fa poc, es deu comunicar amb altres bases ja ho aniré comprovant.
He vist una especie de Gobi o bavosa que compartia biòtop.

Salut!

Archivos adjuntos
.jpg   Aphanius Iberus 2.jpg (Tamaño: 46,05 KB / Descargas: 21)
.jpg   Biotop Aphanius Iberus Alevins Fartet. 123.jpg (Tamaño: 43,96 KB / Descargas: 21)
.jpg   Biotop Aphanius Iberus Alevins Fartet. 114.jpg (Tamaño: 28,09 KB / Descargas: 22)
.jpg   Biotop Aphanius Iberus Alevins Fartet. 115.jpg (Tamaño: 61,55 KB / Descargas: 22)
Gràcies de nou per les fotos.

Té molt bona pinta aquesta basa, llastima de la merda que l'acompanya. Aquestes coses són les que hem posen de mala llet. Especies protegides amb problemes de regressió d'habitat i que no es faci res per mantenir el seu espai net.

No has fet cap foto del gobi?Confusedmiley4:
Blog AAB Blog GCK

Album (en construcción)
Bones..

No he pogut fer-li foto, he fet un video pero no es veia gens be i nomes l´he enganxat al principi. Ara el penjo a Youtube, pero mira que es xungu... jeje..
Biotop Aphanius Iberus Alevins Fartet. 123.jpg (44,0 KB (Kilobytes), 8 visitas)

Espectacular... com poden fer un desodorant insecticida :S

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Aphanius sirhani Azraq Oasis (JOR) Pere Sastre 11 5.873 10-05-2017, 17:20
Último mensaje: paloma900
  Aphanius iberus ferbb 3 2.568 24-12-2013, 09:33
Último mensaje: Petxinot
  Aphanius persicus pasa a dir-se Aphanius farsicus Petxinot 0 1.254 16-04-2012, 17:21
Último mensaje: Petxinot
  Estanc - Aphanius Mento "Elbistan" MIJABA 4 2.493 13-04-2012, 15:45
Último mensaje: Jaume71
  Aphanius iberus Alt Empordà Pere Sastre 0 1.227 23-02-2012, 21:03
Último mensaje: Pere Sastre
  Jo no les tinc totes... (Aphanius) MIJABA 3 2.240 06-02-2012, 10:35
Último mensaje: MIJABA
  Aphanius iberus delta del Llobregat Pere Sastre 6 2.725 18-10-2011, 20:17
  Aphanius iberus a la convencio italiana de killis Pere Sastre 4 2.192 31-05-2011, 11:36
  Piscines Aphanius de Santa Eulàlia Pere Sastre 25 8.145 27-05-2011, 15:22
Último mensaje: killiometrocero
  l'avanpassat del nostre Aphanius iberus Pere Sastre 4 2.118 24-03-2011, 11:42

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)