Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nacessito una plaga de cargols
Recentment he comprat uns quants cargols del gènere Anentome helena, que han acabat amb tots els cargols que tenía (melanoides...).

M'ha passat pel cap intentar criar-los, o sigui que necessito aliment per ells.

Algú em pot passar un tupper de cargols?
i ja estas ben segur que no queda res de viu a l'aquari????

Quants en vas possar i quants melanoides tenies de sortida???

En quant de temps ha passat aixó?

Ho dic perque jo els tinc com a "control de plagas" y amb un parell en 200L, hi ha encara bastants cargols supervivents, també moltes closques buides....

Salutacions

Lluís
Jo et puc passar tots els melanoides que vulguis.

Una pregunta: amb quants Anentome helena es aconsseguit acabar amb la plaga de cargols?
si algu te excedent de planorbis que m´ho faci saber a mi tambe doncs estic interesat en recuperara la meva excasa poblacio pel cuidat dels discos; salutacions a tots
També mengen mort, no cal que sigui nomes viu. Així no hauras d'estar engoixat. Wink
Pere, com et posava més amunt, jo en tinc 2 en un 200, la meva companya en te 2 més en un 300...

no fa pinta que els helena acabin guanyant la guerra.... pero esta clar que el nombre de planorbis ha caigut en picat...

ara be, ja se sap que amb que en quedin 2.......

Per cert, entre ells es maten? perque l'altre dia els vaig trobar rebolcant-se per la sorra, i o be era sexual, o s'estaven matant!!!!!

Salutacions

Lluis
Estaven fent coses impures i inconfesables Lluís. Big Grin
penso igual, no crecq ue sigui canibalisme Wink
Oleeeeeeeeeee tindré canibalitos!!!!!!!

Salutacions
Perdoneu que no hagi donat senyals de vida, però he estat ocupat.

Tinc un aquari de 36 litres, i tinc l'intenció de fer criar els helena. per això me n'he firat cinc per la probabilitat de sexes...

Pere, si em pots passar plaga de cargols, em faràs un favor. Com podem quedar?

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Denuncia per cargols poma a casa xaviergiralt 2 2.461 04-09-2014, 15:20
Último mensaje: ismacarv
  Plaga a l'acuari Bombolla 5 3.075 16-04-2014, 20:05
Último mensaje: Bombolla
  ¿Qué és aquesta plaga? (Video) FullDeAs3s 13 6.808 25-06-2012, 14:08
Último mensaje: lanchone
  cargols... dcassu 6 3.197 07-05-2006, 13:12
Último mensaje: dcassu
  Plaga de "lapas"??? Jordi Mateo 2 2.084 22-03-2006, 19:35
Último mensaje: Alberto Maceda

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)