Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
POSTA DICROSSUS MACULATUS
Hola! Pues esto hace unos dias que veia a la hembra muy muy tensa y hoy mirando mirando he descubierto que habian huevos... entre una hoja y un tronco...

Ya posteare alguna fotillo donde se ven los ojos dentro del huevo... mañana la separare con agua del acuario y mediré los parámetros exactamente...

[Imagen: postamaculatus.jpg]

Aquí teneis los 79 huevos!
[Imagen: postamaculatus79ous.jpg]

Ya los tengo separados en un 6 litros con agua del acuario y 5 gotas de verde de malaquita. Tb he puesto un aireador. Los he separado ante el riesgo que por la noche se comiera la puesta algun loricarido, y como veo los ojos de los alevines no creo que cojan hongos...

Saludos!

Hola Aleix..

Por fin lo has conseguidoConfusedmiley17:. Como seguro que te van a saobrevivir.. yo ya me pongo a la cola para quedarme con 4... JEJEJE[Imagen: smiley36.gif]...

Felicidades.

Saludos

Salva

Hola Aleix!

Em sona aquesta manera de contar els ous de les postes Wink

No falla mai a més! Jo d'una posta d'escalar en vaig arribar a
contar més de 500!!!!! Encara que un escalar es bastant mes gran
que un dicrossus, jeje... Confusedmiley4:

Sort amb la posta!!!!

Clàudia

Per cert, els ulls no es veuen fins al cap de 3 o 4 dies de la
posta, i quan ja han eclosionat!Edited by: Claudia Vidal

Hola Aleix,

Jo també soc un dels que estaria ineressat en alguns exemplars. Pel que he pogut vere en la literatura, criar els alevins noés fàcil degut al seu tamany tan minúscul que fa que inclús l'Artèmiapugui ser massa gran com a primer aliment. També la ratio de mascles no supera el 5%, encara que això pot millrar baixant el PH.Quelcom similar passa amb els Apistogramma, com he pogut comprobar amb algunes espècies. Bé, no sé si experiències teves anteriors amb aquests peixos ho confirmen. Ja ens aniràs informant.

Salutacions i sort

Josep

[Imagen: smiley32.gif]Per fi la esperada posta!!!.

Per cert, com és que apliques verd de malaquita en comptes de blau de metilé?

Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)
Doncs les femelles son geloses perque el divendres a la nit em vaig trobar amb una segona posta...

Aquí teniu la femelleta,a amb la 2ona posta...
[Imagen: DSC_5135.jpg]

Avui he vist k ja han eclosionat els primers, y els segons tampoc han agafat fongs... avui separaré la segona...

Salut! a fer artemia i infusoris!
Felicitats noi!! Grans fotos com sempre. [Imagen: smiley32.gif] [Imagen: smiley32.gif] [Imagen: smiley32.gif] [Imagen: smiley32.gif]
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]

Com van aquestes postes??

Ya tens cries? Recorda que tens una llarga llista d'espera [Imagen: smiley36.gif]
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)
doncs genials ja deboren nauplis! aparentment no hi ha hagut baixes... doncs estan en un acuari ple de musgo i riccia i no els veig massa pro sen veuen moltissims! uns 60 o aixi...
ja penjare fotos!

Salut!

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Posta Kribensis ze474 2 2.337 31-01-2015, 10:37
Último mensaje: manutremo
  3a posta xaviergiralt 24 10.003 21-01-2014, 19:45
Último mensaje: Salvador Borràs
  2a posta xaviergiralt 24 11.335 19-12-2013, 22:33
Último mensaje: xaviergiralt
  Posta agassizii xaviergiralt 15 8.114 26-10-2013, 16:57
Último mensaje: TRONERA
  [Consell] - Posta Escalars Ricard 9 5.368 18-10-2013, 19:59
Último mensaje: Ricard
  [Consell] - Posta ramirezzis Ricard 17 8.046 02-10-2013, 10:32
Último mensaje: ismacarv
  Posta de ramirezi bioleg 6 3.753 19-06-2013, 10:10
Último mensaje: bioleg
  Parella de Severums que es foten la seva propia posta FullDeAs3s 2 2.006 31-05-2013, 23:30
Último mensaje: ismacarv
  posta cacatuoides Damaris3 2 2.226 12-05-2012, 12:45
Último mensaje: Damaris3
  Posta Hemichromis Lifalili kongobulunga 8 3.578 26-01-2012, 01:22
Último mensaje: Pavel

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)