Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tinc ARLITA (succedani de l?ehfisubstrat)

Hola a tots,

En molts fòrums es parla de l'ARLITA ('arcilla expandida') com a un molt bon material filtrant per a establir-hi les bactèries nitrificants... hi ha qui asegura que es exactament el mateix que l'ehfisubstrat.

Doncs al costat de casa hi tinc un magatzem de materials de construcció que venen sacs d'arlita de 50 litres per 6? i pico.

COm que el meu filtre tampoc no és tant gran com això Confusedmiley4:ens el podríem repartir entre varies persones, no?

Presentació:

· ompliré bidons amb 4 litres d' ARLITA a 0.50? cadascún

Entrega

· Barcelona: Metro 'Vall d'Hebrón' (línea verda, L3)

· Barcelona: al local de la AAB

· Universitat Autònoma de Barcelona (UAB, Bellaterra)

¿QUÍ S'HI APUNTA?Edited by: Jaume71

Hola Jaume,

Jo mateix!!!! ja em diras quan!!! posam1 euro!!!!

Fins aviat

Salva

Jaume, necessitaria8 litres (1? Wink). Ens veiem el 13 d'octubre per l'associació?

Salutacions,Francesc.

P.D: Quina mida/model d'arlita has agafat?Edited by: Francesc V.

Hola a tots,

Doncs la veritat es que no sabia que hi ha diferents mides!!!! de fet encara no l'he comprada, només vaig preguntar el preu......¿quina hauria de ser?

Per ordre de preferencia.

- Arlita F3 -> La que ens interessa. Boletes d'entre 3-8 mm

- Arlita G3 (és la que puc aconseguir). És més gruixuda que l'anterior, però res que no arregli un bon martell.....[Imagen: smiley36.gif]

N'hi ha d'altres models/mides, pero no son tan poroses com les que t'he ficat.

Intenta fer les gestions i ens veiem el 13. ok? Porto cubells o ja portaràs algo on ficar 8 litres? Confusedmiley4:Edited by: Francesc V.

Doncs a veure si tenen la F3!

Si només tinguéssin G3 també en voldries?... val la pena o llavors millor que busquem un lloc on venguin F3?

Pel tema envàs no hi ha problema, com que acabo d'omplir el meu 240l nou, tinc la casa plena de bidons de 5 litres buits! o sigui que m'anirà bé i tot per a treure-me'ls de sobre! Confusedmiley17:

Si trobes la G3 cap problema........es el mateix que la F3 pero en boles més grans. Si no t'agrada, agafes el martell i la comences a trinxar [Imagen: smiley36.gif][Imagen: smiley36.gif]

Jo la F3 no la vaig trobar; només tenien de la G3 i vaig estar a punt de comprar-la..........pero ara millor que comprem 50 litres i ens els repartiguem entre uns quants.

OK! Wink
Com va la compra? Per dimecres la podràs tenir? Confusedmiley4:

Al final la que tenien es la G3... però me l'he mirada i crec que el tamany es correcte... i sinó: cop de martell! Wink

Doncs en principi em passaré per aquí el dimecres, tot i que no ho puc assegurar. Si no pogués venir escriria un missatge el dimecres cap al migdia.... sinó dic res en principi es que vinc.

Si ningú més s'hi apunta portaré8 litres per a en Francesc i 8 per a en Salva.

A reveure!

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)