Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projecte 60L - Ajudes, suggeriments i aclaracions :)
Per cert, acabo de posar les fulles, d'aqui que hi hagi unes cuantes flotants donan pel sac jajajajaja
Salutacions,

MIJABA.
Vaja vaja... y yo que pensava q ficaries conchicoles.....

Mes facil que els conchicoles no hi ha res, aigua de l'aixeta i una mica de sorra i ja esta. Ara si fiques algun apistogramma raret tindras q vigilar el pH!!

Si hem dius d'on has tret aquelles fulles grans (crec q son de atmetller de la india no?) et perdonoBig Grin
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)
Mmmmm....

T'ho podría dir Tongue

Quantes en vols?
Salutacions,

MIJABA.
Per cert, si, son de Terminalia Catappa o com es diguin (ametller de les indies).

Les altres son de roure "de mi pueblo".
Salutacions,

MIJABA.
No en vull ara x ara, xo vull saber on aconseguir-les.

Seria un projecte interessant el d'investigar quins tipus de fulla es poden aprofitar dels arbres que tenim més a l'abast...
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)
Aquelles que com a molt, deixin anar tanins a l'aigua, es a dir, res de oleoses (Oliveres) ni resinoses (Pins, avets...) ni fruitals!!!

Segons tinc entés, les ideals son de "Arce" y "Roble".
Salutacions,

MIJABA.
Hola Miquel,

Espero que posis una parella ben maca de apistos o sino uns ramis baloon Big Grin, que sé que t'agraden.

Fora conyes, el aquari està molt maco, diferent al que estem acostumats però es com viuen els apistos a la natura. Ja ens comentaràs que vols posar. El que és segur, es que és molt fàcil de mantenir.

Canviant de tema, jo tambe volía alguna fulla d'aquestes, com les podem acoseguir?

Fins aviat

Salva

PD. Avui marxo de vacances, ens veiem el 26 d'agost.
Ramis Baloon :eek:Confusedmiley11:

Optaré per alguna parelleta d'apistos maca, pero que pugui tenir a l'abast.

Lo de les fulles, el mateix li he dit al Edu. Si necesites poques, jo te'n puc passar unes cuantes, pero si el que vols es un bon alijo, et dic on les pots trobar, de diferents graduacions, cuantitats, i tal...

Y que pasa amb la gent, tothom de vacances!!

A mi avuí o demà se m'acaben les vacances, que firmo un contracte fins que comenci la uni... Confusedmiley26:
Salutacions,

MIJABA.
No son moltes fulles per 60l?? la quantitat de tanins ha de ser brutal , jo en posu una i ja tenyeig bastant... tambè crec que acidifiquen una mica el aigua... Jo pregunto...
La pinta esta guapa !

Hector.
Moltes fulles, depen de per que les vulguis.

Per aquest acuari en especial, no es solament una questió decorativa, sino també, per recrear el biotop d'aigues negres del amazonia, com bé has dit, tant fulles com troncs deixen anar tanins, colorejant l'aigua, tal i com passa a la conca amb la materia orgánica en descomposició, els ácids humics i tota la pesca aquesta...

També acidifiquen l'aigua. Precisament es el que interessa, a més també hi estic filtrant amb turba negra l'acuari per intentar enfosquir i acidificar l'aigua una mica més.

A part d'això, aprofitant les característiques de la meva aigua d'aixeta, penso que serán les óptimes pels futurs habitants d'aquest acuari: una parella d'Apistogramma a escollir encara.

Ara mateix no tinc els tests a casa perque se'ls vaig deixar a un company, espero recuperarlos aviat perque tinc curiositat per comprovar el PH actual de l'aigua.

Per cert, algú te una closca de coco o te accés a comprar algún coco sencer? Esque jo els compraba a un supermercat del poble que ja han deixat de portar!!
Salutacions,

MIJABA.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Primer Projecte (Gambari 60L) TitoHarris 36 23.334 20-02-2014, 13:13
Último mensaje: TitoHarris
  nou projecte urna 300lts xivito 11 9.421 18-12-2012, 18:32
Último mensaje: xivito
  reiniciar projecte Damaris3 5 4.852 09-01-2011, 10:50
Último mensaje: Damaris3
  Projecte??? Blurp 8 7.174 07-09-2010, 12:45
Último mensaje: Blurp
  Nou muntatge - Projecte Tanganika Inside!! MIJABA 9 8.668 03-08-2010, 13:20
Último mensaje: MIJABA
  Projecte de amazonic.... Xavier Pou 19 15.019 18-11-2005, 13:13
Último mensaje: KARPY

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)