Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projecte 60L - Ajudes, suggeriments i aclaracions :)
Curiositats aigues negres:

[Imagen: natur-1185_1.jpg]

[Imagen: natur-1178_1.jpg]
Salutacions,

MIJABA.
Mola l`aquari... sempre vull posar un amb sorreta blanca i mai ho faig XD

Quan sigui ple de cocacola... amb 15w... es veura dins? XD

Aviam amb quins apisto nos sorprens Smile

Sort
ANB001, si vols sorreta blanca com la que hi tinc a l'acuari avisa'm, vaig comprar un sac de 25kg que era el mínim, i me'n sobra mig sac practicament, si en vols tel pots quedar.

Doncs, de moment, es Nestea y amb 15W nem sobrats, es veu tot força bé.

Esperaré almenys una setmaneta més per anar en busca i captura dels apistos, a que faci una mica mes de ciclat, i s'estabilitzi tot, que encara que tingui ja carregues filtrants madures de l'altre acuari i tal, no me n'acabo de refiar, i prefereixo prende-m'ho amb tranquilitat.
Salutacions,

MIJABA.
Per cert, para los expertos:

· Filtre UV sí, o no?
Salutacions,

MIJABA.
Bones MIJABA, jo tinc mig coco i no em fa cap funció a l'aquari. Está trencat per mi mateix, així que no esperis un tall perfecte pel mig com el de les tendes, la trencada es irregular, pro a mi m'agrada més. Fins el setembre no t'el puc passar.

Per cert, a mi també m'interessaria saver on has pillat les fulles de ametller de les indies, més que res que si en som tants interessats, estaria bé fer una comanda conjunta de vàries fulles.

Per cert, a mi l'aquari m'encanta, la veritat es que un aquari maco no ha d'estar superplantat per collons. El teu té un aspecte molt natural que per al me gust es lo que importa.
Val cap problema, potser trobo algun abans...

A mi m'agradaba pillar el coco sencer, tallarlo i fer el forat rollo cova o iglú, i la veritat es que em sortien molt bé, en vaig fer 4, 1 per mi, y 3 pels meus amics, pero ara per ara nose on he ficat el meu, perque fa ja molt de temps que no hi feia us.

Doncs si al septembre encara no n'he aconseguit ho parlem albertus.

D'altra banda, el tema de les fulles, Edu O. i en Salva ja están informats, t'envio un MP d'on les vaig aconseguir jo.

En cuant pugui trauré fotografíes més decents de l'aquari.

PD: per cert, estic encaminant-me ja per remodelar el 100L. De moment estic reparant el tema "tecnologic" (2 filtres eheim 2013 que no acabaven de funcionar, normal perque estaven trencats...)
Salutacions,

MIJABA.
Io crec que tinc mitj cocu amb un forat... pero l`hauria de buscar... i es l`unic q tinc XD

A principis de la setmana que ve pujo a pryca... normalment tenen... si vols pillu un... pero tindras que venir a buscarlo XD
Pilla un pilla un!!!!!!!!!!!

Ja quedarem i tel passo a buscar!
Salutacions,

MIJABA.
Habemus cocu XD
Merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Per cert, com ho fem per quedar?

Agrega'm al MSN i ho parlem quan coincidim!!

Et convido a una cervesa/cafe/nestea/vichy/tónica/infusió/cocacola/fanta/granissat/horchata a escollir aajajajaja
Salutacions,

MIJABA.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Primer Projecte (Gambari 60L) TitoHarris 36 23.331 20-02-2014, 13:13
Último mensaje: TitoHarris
  nou projecte urna 300lts xivito 11 9.421 18-12-2012, 18:32
Último mensaje: xivito
  reiniciar projecte Damaris3 5 4.850 09-01-2011, 10:50
Último mensaje: Damaris3
  Projecte??? Blurp 8 7.174 07-09-2010, 12:45
Último mensaje: Blurp
  Nou muntatge - Projecte Tanganika Inside!! MIJABA 9 8.668 03-08-2010, 13:20
Último mensaje: MIJABA
  Projecte de amazonic.... Xavier Pou 19 15.019 18-11-2005, 13:13
Último mensaje: KARPY

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)