Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projecte 60L - Ajudes, suggeriments i aclaracions :)
Com va l'aquari? Posa alguna foto!
Que has ficat al final?

Una pregunta, a quant t'ha baixat el pH degut a la introducció de les fulles?

Estic mirant de comprar unes quantes, nos on gaire cares ni a ebay ni a aquabid.
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)
Nen, just avui he introduit els habitants, una parelleta d'Apistogramma Agassizii com bé em vas recomenar Big Grin jajajajajajjaja

Doncs la veritat, haig de fer test de PH, que el te un company meu i encara no me l'ha tornat.

Tan aviat com pugui faré noves fotografíes, que he canviat una mica la situació de les coses, y dels nous habitants, que es curios la coloració fosca que adopten i com es mimetitzen amb tot, a part que es passen la major part del temps rere el tronc.

Bé, aviat més material!
Salutacions,

MIJABA.
Hola bones!!

Despres de moltisim de temps 8-)

Us penjo una fotografía de l'estat actual de l'aigues negres, com sempre, nombroses fulles, aigua tenyida, troncs, pedres i sorra.

Ara mateix hi conviuen 2 Ramirezzi dels cuals pretenc tirar una posta endavant, ja me n'han fet 2, pero les dues se les han fotut Sad No ho entenc...

[Imagen: dsc05311024x768.jpg]
Salutacions,

MIJABA.
Per cert, SÍ, ho SÉ, el vidre está ralladisim!

I tot ho dec a les meves 2 cosinetes, que s'entretenien amb els imans rascadors, sense tenir en compte la sorra de sílex ni la seva interacció amb els vidres... Sad
Salutacions,

MIJABA.
MIJABA escribió:Per cert, SÍ, ho SÉ, el vidre está ralladisim!

I tot ho dec a les meves 2 cosinetes, que s'entretenien amb els imans rascadors, sense tenir en compte la sorra de sílex ni la seva interacció amb els vidres... Sad

"Ten primas para esto" que diuen...Big Grin

Jo als meus companys de pis els tinc amenaçats de mort amb el tema del "iman limpiador".
AlwaysTB
Molt xulo, llàstima dels vidres a veure si poses fotos dels habitans.
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Primer Projecte (Gambari 60L) TitoHarris 36 22.512 20-02-2014, 13:13
Último mensaje: TitoHarris
  nou projecte urna 300lts xivito 11 9.091 18-12-2012, 18:32
Último mensaje: xivito
  reiniciar projecte Damaris3 5 4.711 09-01-2011, 10:50
Último mensaje: Damaris3
  Projecte??? Blurp 8 6.943 07-09-2010, 12:45
Último mensaje: Blurp
  Nou muntatge - Projecte Tanganika Inside!! MIJABA 9 8.483 03-08-2010, 13:20
Último mensaje: MIJABA
  Projecte de amazonic.... Xavier Pou 19 14.603 18-11-2005, 13:13
Último mensaje: KARPY

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 2 invitado(s)