07-08-2009, 16:29
Holaaaa!
Que tal com va tot?
Bé, em torno a presentar, nose si algú encara s'enrecordará de mi, soc el Miquel. Feia força temps que no hi entrava als forums per temes que no venen al cas.
La questió es que hi torno, i volia sol·licitar el vostre ajut.
Disposo, recentment, d'un acuari de 60L totalment buit i net, que per obligacions (sofà nou més gran que l'anterior ¬¬" que deixa sense lloc suficient per col·locar l'aquari...) l'he hagut de retirar.
La cuestió es, que hi monto?
· Material:
Urna 60L
Il·luminació de 15W
Filtració externa de motxilla
Calentador intern
· Possibles substrats:
Sorra de silex blanca
Dupla Ground Marró
Sorra de sílex negre
· Possibles decoracions:
Tronc arrelat
Plantes varies
Roques
...
· Aigua de l'aixeta: PH 7,5 KH 5 GH 7
La questió, tinc 2 possibles plantejaments:
· Parella de cíclids nans sudamericans, tipo apistogramma o algo així.
M'agradaría decorar com amazónic estricte, l'arrel, sorra de silex, fulles de ametller i para de comptar.
· Grupet de cíclids de tanganika. Edu O m'ha comentat i m'hi he estat informant una mica del tema dels Lamprologus ocellatus. La idea sería semblant, sorra de sílex, caracolas a piñón, i pedres calcáries.
Alguna aportació? Fem votacions?
De moment tinc temps per anar fent a poc a poc, de moment em dedicaré a muntar una llum de lluna a la pantalla i anar fent...
Prometo fotografíes del delicte
Gracies!
Que tal com va tot?
Bé, em torno a presentar, nose si algú encara s'enrecordará de mi, soc el Miquel. Feia força temps que no hi entrava als forums per temes que no venen al cas.
La questió es que hi torno, i volia sol·licitar el vostre ajut.
Disposo, recentment, d'un acuari de 60L totalment buit i net, que per obligacions (sofà nou més gran que l'anterior ¬¬" que deixa sense lloc suficient per col·locar l'aquari...) l'he hagut de retirar.
La cuestió es, que hi monto?
· Material:
Urna 60L
Il·luminació de 15W
Filtració externa de motxilla
Calentador intern
· Possibles substrats:
Sorra de silex blanca
Dupla Ground Marró
Sorra de sílex negre
· Possibles decoracions:
Tronc arrelat
Plantes varies
Roques
...
· Aigua de l'aixeta: PH 7,5 KH 5 GH 7
La questió, tinc 2 possibles plantejaments:
· Parella de cíclids nans sudamericans, tipo apistogramma o algo així.
M'agradaría decorar com amazónic estricte, l'arrel, sorra de silex, fulles de ametller i para de comptar.
· Grupet de cíclids de tanganika. Edu O m'ha comentat i m'hi he estat informant una mica del tema dels Lamprologus ocellatus. La idea sería semblant, sorra de sílex, caracolas a piñón, i pedres calcáries.
Alguna aportació? Fem votacions?
De moment tinc temps per anar fent a poc a poc, de moment em dedicaré a muntar una llum de lluna a la pantalla i anar fent...
Prometo fotografíes del delicte

Gracies!
Salutacions,
MIJABA.
MIJABA.