Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gruix dels vidres.
Hola a tothom.
Després de navegar pel fòrum i algunes webs, encara no puc dir que el gruix dels vidres del meu nou aquari sigui el correcte. És un 200l de 100x40x50 cm (llargxamplexalt). Segons els nois de la botiga, amb vidres de 10mm no hi ha d'haver cap problema, encara que l'aquari no porti cap tipus de reforç. Què en penseu els experts?

Moltes gràcies.
Jo crec (ho dic una mica de memòria) que vas sobrat. Diria que amb 8 milímetres en tens prou. El reforç tampoc seria massa necessari perquè l'aquari, amb 1 m d'ample, no és gaire llarg.

El meu Beta de 240 (120x40x50) juraria que és de 8mm i no porta cap tirant de reforç.
Efectivament, jo penso que no tindria que haver que problema. Si no aguantes el primer que veuras es el vidre frontal molt curvat (una mica es normal)

Mirare de buscarte una taula de gruixos de vidres.
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)
Hola i gràcies a tots dos per la resposta.
La veritat és que aquesta nit ja he somiat amb gruixos de vidre i inundacions! Ara, ja més tranquil, torno a gaudir del meu nou projecte.

Fins aviat.
Cosimo escribió:Hola a tothom.
Després de navegar pel fòrum i algunes webs, encara no puc dir que el gruix dels vidres del meu nou aquari sigui el correcte.

No m'extranya. Acabo de mirar dues weirl que tenia en Mis Favoritos:
- en una diu que 10 mm les parets i 12 mm la base.
- en l'altre que 6 mm les parets i 8 mm la base.

Acabo de medir el meu que és 10 cm. més curt que el teu en les tres dimensions, i les parets són de 6 mm. I l'aquari ha aguantat "lo que no està en els escrits".

- en 6 ja xutaria.
- en 8 molt bé
- en 10 estas pagant vidre de més.

Ara, si és un aquari que ja està fet, i t'agrada, i el preu tambè t'agrada... doncs au!.Confusedmiley2:

P.D. hi ha altres factors com si les parets recolzen o no sobre la base però són masses ciències per la presió de 200 l.
Hola tofol.
Bé, doncs jo ja no faig més cas del que diuen per internet, el que dieu vosaltres va a missa! L'aquari m'el fan a mida, a consciència, a un preu raonable i amb silicona transparent. També m'han dit que només trigaran uns 10 dies. Què més es pot demanar? Aquesta empresa, pel que he pogut esbrinar després de posar aquest post, ha fet bateries d'aquaris per a algunes botigues de Barcelona, França i Portugal. Es mereixen la meva confiança, oi?

Gràcies per respondre.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Dispossició entrades i sortides dels filtres. TRONERA 3 2.424 12-11-2013, 00:53
Último mensaje: xaviergiralt
  Posició dels aparells Astu 4 2.854 08-03-2009, 20:51
Último mensaje: AlwaysTB

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)