Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
suicidi curiós
Ahir a la tarda em vaig mirar l'aquari de 30 litres i vaig notar que el filtre no funcionaba. Vaig desmontar la bomba i vaig quedar perplexe veient un kuhlii mort atrapat entre les aspes. És impossible que entrés per darrera la bomba, perquè les reixes d'entrada d'aigua són molt estretes... la única opció és que va entrar per la sortida d'aigua a contracorrent... déu-n'hi-do Sad

PD: parlant de suicidis ... aquesta nit m'he deixat encès el filtre d'osmosi i la meva dona s'ha trobat que el bidó s'ha desbordat per enèssima vegada al terra de la cuina... com dic cada vegada que em passa: d'aquest cop no passa que hi fico un sistema de tancat automàtic amb una boia o al menys un desaigüe de seguretat... quin desastre! Confusedmiley18:Confusedmiley18:
A mi me paso eso hace aaaaaños con un khuli y un filtro de placa que iba tambien con bomba y no con compresor, me quede igual de parado que tu.....no se si se ayudan de movimientos reptantes "apoyandose" en las paredes del cilindro de salida de agua mientras nadan dentro, pero el resultado parece ser el mismo, al menos en los dos casos....deberian venir con esa informacion de serie.

Un saludo
Ernesto Roa.
Cita:PD: parlant de suicidis ... aquesta nit m'he deixat encès el filtre d'osmosi i la meva dona s'ha trobat que el bidó s'ha desbordat per enèssima vegada al terra de la cuina... com dic cada vegada que em passa: d'aquest cop no passa que hi fico un sistema de tancat automàtic amb una boia o al menys un desaigüe de seguretat... quin desastre!

Hem sona Big Grin

Jo ara el tinc al pati pero avans m'obligava a posar-me el rellotge de la cuina....
hola Jaume,

Com es posible que un bricolero com tu encara no hagi fet el montatge de la boia i la electrovalvula!!! I a sobre jo tinc una electrovàlvula teva, aixi que no tens excusa!

Fins aviat

Salva
Jaume, la solucio es diu "programador de reg"...

no es potser tant precis com una boia, pero tots sabem + o- el que triga a omplirse un bidó d'osmosi...

APa!!!
Impropio del President...xDDD
Bienvenido al club de los chapuzas Jaume.

Yo ayer también tuve "pajarraca" con un reactor de aire/agua, nada serio, unos 50 litritos de agua por el salón...:mad:
" Envejecer sentado al piano de algún club, conservar ese brillo salvaje en los ojos..." ( Rock suave. Loquillo)
A quien no le ha pasado esto alguna vez es que no tiene aquarios Big Grin ...y si no que se lo pregunten a los vecinos de abajo...les han caido unos cuantos reguerones de agua!
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)
Bueno, qué no hemos inundado alguna vez los que tenemos acuarios... Mi gesta más sonada fue inundar toda la sala de acuarios de la facultad más el pasillo exterior... llega la señora de la limpieza y no se le ocurre otra cosa que extender el agua...total, que ese 23 de abril del presente año, los aiguamolls de l'empordà i la facultad eran lo mismo, sólo faltaban unas pocas plantas y los pajaritos xD

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Comportament si més no curiòs. hector28bcn 6 3.476 19-03-2009, 18:49
Último mensaje: ANB001

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)