Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Canvi d'aigua salada a aigua dolça
Bones!!
Com podreu veure, sóc novella en el tema dels aquaris... Tinc un aquari on fins ara hi ha hagut peixos d'aigua salada. M'agradaria passar-me a l'aigua dolça, i no sé si netejant-lo n'hi ha prou. He de canviar els filtres, el motor, o alguna altra peça???
Moltes gràcies!!!! I disculpeu la preguntaa!!!!!!!!!!!!!!!!
Que tal Magullo?
Para poder ayudarte, necesitaríamos saber un poco más a que equipos te refieres.
Saludos:

[SIGPIC][/SIGPIC]
Hola Marcos!!

Moltes gràcies per contestar-me tan ràpid!!!!!!
Mira, la veritat és que no et puc donar massa informació ja que és un aquari de segona mà (de fiar, però..) i no tinc les instruccions ni res... Sad
El model és un aquapor, i fa un metre de llarg....La capacitat ha de ser de 150 litres o 200 litres...
Hi havia hagut peixos d'aigua salada, fins que es van "xamuscar"...
Total, que ara el tinc tot desmontat, i no sé si el puc reutilitzar...

Ja sé que és molt poca informació, ho sento!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moltíssimes gràcies, Mireia
Wink
Bueno, algo es algo.

Cuando te refieres al filtro te refieres a éste tipo de filtro, o más bien a algo parecido a ésto.

La urna la puedes aprovechar y depende del resto del equipo que tuviese el antiguo propietario, también.

Lo más fácil es que le heches una fotografía al conjunto y rápidamente te solucionaremos tus dudas.
Saludos:

[SIGPIC][/SIGPIC]

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Anàlisi de l'aigua Òscar 6 3.066 09-05-2017, 22:58
Último mensaje: Òscar
  Sal per fer aigua aquari mari jfauri 2 1.751 20-09-2015, 15:19
Último mensaje: jfauri
  Agua salada ó dulce eduard gomez 6 3.287 18-01-2010, 11:17
Último mensaje: kelele
  Bitxos d'aigua freda....molt freda Lochapowa 2 1.882 18-12-2009, 16:29
Último mensaje: hector28bcn
  agua salada gorro 2 1.693 30-11-2009, 00:55
Último mensaje: gorro
  Tiendas Aigua Salada LuisValadas 3 2.710 23-08-2009, 17:57
Último mensaje: ANB001
  Montar aquari d?aigua salada craventos 3 3.208 21-04-2005, 18:36
Último mensaje: Salvador Borràs

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)