Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Necesito consells urgentment!!
Jo he mantingut exemplars aïllats durant setmanes en recipients petits fent canvis d’aigua del 50% cada dos dies. Els asiàtics els crien amb molt bons resultats, en recipients petits però amb renovació constant d’aigua. Això últim, pot ser, no es el mes recomanable però funciona molt be i com a mesura d’emergència es segur perquè ho he posat en practica sense problemes.
Aquí et poso dos links que de ben segur aclariran molts dels teus dubtes.
http://acuario.drpez.com/acuario8/acuario_art3jul8.htm
http://www.drpez.net/panel/forumdisplay.php?f=30
Suerte.
talilla escribió:Tofol, em sap greu no seguir la teva recamanació
Fa ja alguns anys, i arrivat el moment, vaig comunicar als meus amics que em casava.
Una setmana després em van arraconar i inmobilitzar a la part de darrera d'un bar.
Un d'ells va arrosegar un bagul de considerables dimensions fins als meus peus.
Un altre es va posar la mà a la butxaca i va extreure dos bitllets de tren.
L'oferta era trencar-me les dues cames i facturar-me dintre del bagul.
Podia escollir entre Huelva i La Coruña.

Vaig plorar, vaig cridar, vaig jurar i perjurar que m'ho havia pensat molt bé, que l'estimava, que era la dona de la meva vida, i que estava segur de no equivocar-me.

Passada una altra setmana em van canviar els bitllets per una capsa d'ampolles de Jack Daniels.

Encara, quan aparto una d'aquelles ampolles, tot remenant al moble bar, en busca d'alguna cosa que el meu fetge pugui assimilar...

Big Grin Big Grin Big Grin

Story dramatised by tofol

talilla escribió:fluval SERIE U vs SERIE PLUS

La PLUS no té espai per les boletes de la flora bacteriana. Tot i que a les esponges també arrelen, no sé, no sé.

Mírate-les
http://www.hagen.com/uk/search.cfm?searc...&x=11&y=13
Hola a tothom!!

Abans de res, moltes gràcies a tots!! Ahir a la tarda vaig trobar una botiga d'aquariofilia a prop d'on visc, el noi en sap! Li he explicat la meva història i finalment he adquirit un equip waterhome de 126 professional. Ara me'n vaig a buscar-lo!! Ahir anavem amb el cotxe del meu i xicot i no vam poder fer-lo entrar... Ara tindré l'aquari, el filtre, les llums, la "sorra" i començaré a fer el ciclat. Per fer-ho més ràpid em va regalar un potet amb una solució bacteriana, li hauré de possar tres taps cada setmana durant dues setmanes. A més he comprat un parell de plantetes que ja les tenen posades en el "tupper" on viuen de moment els peixos.

Bé estic molt contenta, pq ara ja no hi ha marxa enrere, em feia por que el meu xicot s'ho repensés, però s'ha "enamorat" d'aquests petits! A més a més ara tinc les vostres recoamancions i l'ajuda en persona del noi de la botiga, estic molt més tranquil·la.

Moltes gràcies a tots!!!Confusedmiley4:
Felicitats! crec que estás prenen una bona decisió.
Per fi!!

Ja està en marxa, Rolleyes he portat l'aquari fins a casa, l'he netejat, he rentat la "sorra", le posat, ja hi té aigua i plantes. Ja he posat el líquid de condicionar l'aigua, el de les plantes, i per fi els bacteris!! Ja està amb el filtre en marxa i els llums col·locats, quina maravella!! Llàstima que mis gorditos s'hagin d'esperar per estrenar la seva llar... em fa una il·lusió!! Bé ara l'aigua té un color lletós per això dels bacteris, però tot i això em podria quedar molta estona mirant-lo. Estic esgotada però em sento tan feliç i satisfeta... Confusedmiley1: Gràcies per la vostra ajuda!!
Has estat fàcil d'ajudar.

Ata ja ets un nou "vector de transmissió". Big Grin

Si et plau, confirma que els seus bitxos són "ojos de burbuja" i no "telescópicos".

Salutacions.
Hola,

Sí sí, confirmat, tinc dos ojos de burbuja amb tota seguretat.
OK, doncs si en algún moment se t'escapa alguna fotillo... Confusedmiley2:

Jo estic forá bé d'imaginació, però els teus camarades biòlegs estan fatal. Big Grin

Apa, endavant.
tofol escribió:Jo estic forá bé d'imaginació, però els teus camarades biòlegs estan fatal. Big Grin

Sort que jo només soc estudiant i no em vull incloure al que has dit tofol. jajajajaja
talilla escribió:Per fi!!

Ja està en marxa, Rolleyes he portat l'aquari fins a casa, l'he netejat, he rentat la "sorra", le posat, ja hi té aigua i plantes. Ja he posat el líquid de condicionar l'aigua, el de les plantes, i per fi els bacteris!! Ja està amb el filtre en marxa i els llums col·locats, quina maravella!! Llàstima que mis gorditos s'hagin d'esperar per estrenar la seva llar... em fa una il·lusió!! Bé ara l'aigua té un color lletós per això dels bacteris, però tot i això em podria quedar molta estona mirant-lo. Estic esgotada però em sento tan feliç i satisfeta... Confusedmiley1: Gràcies per la vostra ajuda!!

T'infles l'olla de maldecaps per uns peixets, preguntes a una colla de frikis què has de fer, et fots una pallissa del quinze i et quedes mirant un aquari blanquinós acabat de muntar... i et sents feliç???? Rolleyes Rolleyes Rolleyes Rolleyes Rolleyes

Confusedmiley31: Confusedmiley31: BENVINGUDA A LA FAMÍLA Confusedmiley31: Confusedmiley31:

Ja tenim una frik... UPS! ... una AQUARISTA més!

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Necesito donar Xiphos por super población martalopez 4 3.862 03-05-2017, 04:22
Último mensaje: killerbite
  Necesito ayuda, en mi acuario algo no va jnavas 2 2.956 21-05-2014, 14:25
Último mensaje: jnavas
  Consells per a Tanganika ismacarv 123 81.870 03-10-2013, 00:09
Último mensaje: ismacarv
  necesito consejo alberto30 7 4.723 12-06-2013, 13:32
Último mensaje: k_orta
  soc nou en akest món i necesito madurar xdd Joker 15 8.458 26-09-2011, 16:34
Último mensaje: Joker
  Necesito 10 machotes para cargar el acuario. Ernesto 40 21.270 11-12-2010, 23:58
Último mensaje: kongobulunga
  Consells anti algues verdes lfv 14 8.649 09-06-2010, 11:18
Último mensaje: lfv
  Comprar aquari nou, consells? Jakemate 15 11.209 28-05-2010, 20:23
Último mensaje: cristina.c
  Bueno llego la hora, necesito ayuda para cargar..... Ernesto 19 11.381 17-02-2010, 23:47
Último mensaje: Lochapowa
  Necesito Tubifex vivo y gambas cristal... Ernesto 5 4.572 22-02-2008, 14:25
Último mensaje: Ernesto

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)