Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Actualització Amazonic Estricte 60L [FOTOS]
Rés, simplement us volía ensenyar un parell de fotografíes que acabo de prendre, després de la última remodelació al acuari que vaig fer.

Com alguns ja sabeu, es tracta de un amazonic estricte en una urna de 60L, en la qual hi ha un parell de novetats, com la substitució del fluorescent d'origen per un PL-L, etc...

FOTOS

[Imagen: dsc00111024x768.jpg]
[Imagen: dsc00191024x768.jpg]
[Imagen: dsc00151024x768.jpg]
[Imagen: dsc00131024x768.jpg]
[Imagen: dsc00121024x768.jpg]

Com veieu a les fotografíes, hi tinc una parelleta bastant maca de Ramirezzis, la femella es passa la major part del dia amagada. (SI HO SE! Podria haver ficat apistogramma o alguna cosa més maca i interessant, pero es el que vaig trobar facil sense rebuscar i recòrrer mitja Barcelona). Si algu els vol adoptar estaré encantat de passarli, per poderlos substituir per una parella de apistogramma, idea original del projecte...

MATERIAL

· Urna 60L
· PL-L 36W de 840 (4000º, tó groc)
· Filtre de Motxilla
· Sorra de sílex de piscines
· Dragon Stone
· Arrel
· Fulles de Terminalia Catappa (Ametller de les indies) i Roure

Noteu el color groguenc de l'aigua, a causa dels tanins del tronc, fulles i el filtratge mitjançant torba de manera adicional.

Tinc la idea, per tal de contrarestar els posibles nitrats de l'acuari de introduir alguna flotant, tot i els canvis de 50% d'aigua setmanalment. En breus a viam si puc conseguir ceratophyllum i salvinia i introdueixo ambdues dins l'acuari.

S'accepten idees, crítiques constructives, suggeriments, queixes, plors...
Salutacions,

MIJABA.
M'encanta aquest amazonic estricte tot i que el fet de que els ramis siguin tpus "cola de velo" en aquest acuari m'ha trencat el cor. Crec que un grup decardenalsamb aquest color d'aigua resaltarien moltíssim i despres una parella d'Apistos comdius tú. Flotant, doncs permi Limnobium laevigatum, en ANB en tenia si no recordo malament.
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]
Et donc totalment la raó, els ramis no... no desto...

Com ja he comentat estic pensant en bescanviarlos d'alguna manera.

Recordar que el aquari es de 60L amb la cual cosa el número d'habitants es limitat. Potser posar únicament un grup de Cardenals que queden molt vistosos, encara que reptes per criar Sad

Bé, m'ho haig d'acabar de remirar...
Salutacions,

MIJABA.
Que acuario más guapoooooo!!!

Me encanta! Es sencillito pero impresiona su natiralidad y realismo! Smile

Enhorabuena! Lo has conseguido! Y mira que he tenido la oprtunidad de ver biótopos así en vivo y directo en mi país! Big Grin
A mi també m'agrada molt. Però ja saps que en penso dels ramis velifera aquestos jjajaja

Últimament estic veient a les tendes forçes A.agasizzi i molt macos. Wink
Hola MIJABA, com va l'aquari?

Un ocellet m'ha dit que ja tens Ceratophyllum demersum y Salvinia natans i que et podria trobar per aqui Rolleyes si necessites més avisa y quan tingui et torno a pasar.

Mostra'ns fotografies noves si us plau. Confusedmiley4:
OHHHH!

Senzill pro molt encertat!! Molt bonic!
L'efecte de la llum groga i del color de l'aigua amb la sorra blanca queda genial!

Per cert, tinc uns dubtes amb el substrat:

-quan dius sorra de piscina vols dir la que es posa dins el filtre?¿
-és cara?¿
-al ser sílex, aconsegueixes acidificar l'aigua¿?

Merci per adelantat! jeje
Hola closkes:

Si que és aquesta sorra, la dels filtres de les piscines.
Jo en tinc a tots els meus acuaris, es completament neutra, no afecta en res a l'equilibri del acuari i a mi m'agrada molt, a demés en ser clareta il·lumina molt més l'acuari. La pots trobar a grans superfícies de bricolatge a un preu realment raonable per no dir barat.
Suerte.
Ostres doncs, em sembla k si em decideixo a montar el meu segon aquari tiraré cap aquí!
a mes a mes, el que tinc ara és amb el fons negre, i estaria be variar una mica.
De moment per això, amb un ja tinc prou feina! jeje
20Kg - 4€ aprox. val la pena. Confusedmiley2:

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  SABEU ON TROBAR FOTOS? marcvives 2 3.727 23-02-2018, 13:20
Último mensaje: Salvador Borràs
  Em presento i dubtes sobre aquari amazonic nator 12 12.083 24-03-2015, 23:15
Último mensaje: lampibcn
  estic intentant puja fotos lampibcn 6 6.829 04-02-2015, 11:04
Último mensaje: lampibcn
  Fotos muy malas de gambas muy feas. MIJABA 1 2.800 09-12-2013, 09:20
Último mensaje: pavon
  fotos alberto30 5 5.571 06-10-2013, 23:32
Último mensaje: ANB001
  Amazònic!! Miquel70 244 203.100 10-04-2013, 00:24
Último mensaje: Miquel70
  Fotos rapidas................. dboodb 13 10.587 21-10-2011, 19:45
Último mensaje: dboodb
  OFF TOPIC. Fotos antes y despues tsunami Japón. José Luis 0 2.356 17-03-2011, 00:12
Último mensaje: José Luis
  Apistogramma Agassizii 40L [FOTOS] MIJABA 32 25.346 13-10-2010, 02:35
Último mensaje: MIJABA
  Tanganyika 60L - Neolamprologus Multifasciatus [FOTOS] MIJABA 5 6.427 06-05-2010, 01:41
Último mensaje: MIJABA

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)