Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Apistogramma Agassizii en 60L Amazonic
Hola!

Finalment, i després de seguir els consells de vosaltres, em vaig aventurar en substituir la parella de Microgeophagus Ramirezzi de la discordia.

Els vaig passar a un company d'un altre forum, i despres de una setmana amb l'acuari buit, el divendres passat vaig adquirir aquesta parella de Apistogramma Agassizii.

Tot i que son força timids, tenen molt d'amagatall on amagarse. Donat aquest comportament timid, vaig pensar en introduir un coco on es poguesin refugiar de mirades alienes, aixi que aquesta tarda m'he posat mans a la obra i he polit, foradat, netejat, buidat, bullit, etc... un dels cocos que el mestre ANB001 em va passar força dies enrere, al cual agraeixo el seu esforç i companyerisme amb la resta d'aficionats.

Doncs bé, introduint el coco, aprofitaba per fotreli una aigua al tronc, que sovint s'omple de verdum, doncs s'han remogut les fulles de l'acuari, i en una d'elles he pogut descobrir una posta!!!!!!

Nomes porten desde divendres a l'acuari i ja han fet una posta, i vaig jo i els "monto un foyon, que no saben ni ande san metio"... Ara, despres del caos originat per la reforma momentania, ni es miren la posta, ni res de res. L'he posat a un lloc visible per comprobar l'estat dels ous a mesura que passen les hores...

D'altra banda, comentar que de moment ja m'han menjat força bé, pero només congelat. Els vull probar de donar sec, o comercial, aviam que tal va, pero em sembla que per avui ja tenen suficient tute...

Bé, força de chacharas, i el que interessa, que son FOTOS!!! (Comentar que no son gaire fotos, pero porto un munt de minuts devant de l'acuari, i els molt putes saben que estic rere el vidre, i s'amaguen!!! Aviam si agafen mes confiança...)

[Imagen: dsc00211024x768.jpg]
[Imagen: dsc00281024x768.jpg]
[Imagen: dsc00271024x768.jpg]
[Imagen: dsc00261024x768.jpg]
[Imagen: dsc00251024x768.jpg]
[Imagen: dsc00241024x768.jpg]
[Imagen: dsc00221024x768.jpg]
[Imagen: dsc00291024x768w.jpg]

Properament provaré de posar mes fotografíes...
Salutacions,

MIJABA.
Moltnbona idea això dels Agassizi i felicitats per la primera posta, tot i que em sembla que els ous estan molt blancs i no crec que estiguin fecundats, o aixo o es un efecte de la foto. Jo els vaig criar iel meu consell es aigua tova i canvis freqüents, per cert la mala llet de la parella amb la resta d'habitants quan crien es tremenda.
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]
Doncs... Els ous, son força blanquinosos, la foto surt força bé.

Aigua tova estem en proces, la duresa ronda els 5º, pero el vull reduir gradualment fins arribar als 4º i mantenir-ho aixi.

Pel tema de possibles combats amb resta de habitants no hi ha problema, viuen sols en aquest acuari Rolleyes

Gracies per escriure.
Salutacions,

MIJABA.
Realment un aquari molt sugerent! m'agrada molt. La única cosa que no em fa el pes es el coco tan rodonet amb el forat i tal... queda massa artificiós en un paissatge tant natural. Jo els cocos el que feia era fotrel's-hi un bon cop de martell trencant-los a trossos irregulars. Els trossos grans els clavava en forma de cova a la grava, però quedaven molt més dissimulats. A més, ja has comprovat -com tots els que hem tinguts cíclids- Big Grin que per molt que t'escarrassis posant una cova 5 estrelles, després van els peixos i fan la posta on els surt literalment dels ous! Big Grin Big Grin Big Grin
Certament, a mi tampoc m'acaba de fer el pes, per aixo l'he intentat camuflar amb fulles. Pero nose si es el corrent de l'aigua, o els mateixos apistos, pero les fulles petites d'un dia per l'altre estan a cualsevol lloc.

Tinc la idea de ficar mes sorra, i enterrar el coco de manera que quedi mes amagat.

En les fotografíes no es veu, pero tinc cola de zorro, que "creix" per darrere del tronc, i salvinia natans flotant a la superficie, les dues estiren força. Suposo que no cal dir que no abono, ni adito res a l'aigua ni res.

Simplement estic barrejant 1/4 d'aigua de osmosis en cada canvi d'aigua que faig, de manera que a la llarga l'acuari mantindrá la duresa de 4º desitjada.

Bé, ara estic a la universitat, a viam aquesta nit com estan els ous, o si hi ha alguna novetat.

Ja comentaré.

Gracies Jaume pels consells.
Salutacions,

MIJABA.
Ara si!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Suerte.
Hola Mijaba, que bo, ahir vai veure uns Apistogramma hongsloi i men vai enrecordar de tu XD

Estan molt chulos els agassizi, pero no els penjis les postes d`un arbre home... XD

El cocu t`ha quedat molt cucu XDDD podrias enterrarlo en pedres, que nomes es veies una mena d`esqueda/entrada sota unes pedres... pot quedar be

Records, i sort amb les postes Smile

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Em presento i dubtes sobre aquari amazonic nator 12 5.269 24-03-2015, 23:15
Último mensaje: lampibcn
  Posta agassizii xaviergiralt 15 5.641 26-10-2013, 16:57
Último mensaje: TRONERA
  Amazònic!! Miquel70 244 98.228 10-04-2013, 00:24
Último mensaje: Miquel70
  Apistogramma borelli a Barcelona thrasher 5 2.784 12-09-2012, 11:48
Último mensaje: Lochapowa
  Cria Apistogramma cacatuoides nekolitik 64 18.505 27-01-2011, 21:02
Último mensaje: nekolitik
  Apistogramma Agassizii 40L [FOTOS] MIJABA 32 11.193 13-10-2010, 02:35
Último mensaje: MIJABA
  Cria Apistogramma Agassizi MIJABA 12 3.787 28-08-2010, 17:13
  Video del "Cortejo" dels apistogramma cacatuoide nekolitik 1 1.534 14-06-2010, 14:11
  Mi último acuario - 20L Apistogramma Agassizi MIJABA 4 2.584 22-05-2010, 01:32
Último mensaje: ANB001
  Actualització Amazonic Estricte 60L [FOTOS] MIJABA 13 5.533 03-03-2010, 19:21
Último mensaje: chevro

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)