Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regalar/Intercanviar peixos
Hola,

Actualment tinc un acuari de 60L però he comprat un de segona mà de 135L.

El vaig a buscar aquest dissabte, però tinc un problema:
El noi que m'el ven hem dóna els seus peixos.

El problema és que són (crec) cíclids Africans, i jo no els vull.

Per aquesta raó m'agradaria saber si aquí puc publicar un anunci per intercanviarlos per molsa de java/grindal/gambes o fins i tot acabar regalant-los.

Posso fotos (no massa bones, son retalls de les que he rebut):
per les fotos en total hi ha 7 o 8 peixos (2 de cada)

[1] labidochromis caeruleus
[Imagen: peix1.jpg]

[2] melanochromis auratus
[Imagen: peix2.jpg]

[3]crec que el 3º es de la familia aulonocara
[Imagen: peix3.jpg]

[4]puet ser un pseudotropheus
[Imagen: peix4.jpg]

A poder ser a Barcelona.

si el post no és adecuat en aquesta secció :S ho sento Sad
Gràcies
Gent, Fem un Africa a l`Associacio?

Podriem començar amb aquests peixos... i aveure com acabem XD
Unes pedres, sorra de piscina...

io poso molsa, grindall i algunes gambas pel change

Pot estar divertit... que vos sembla?
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡Collnuuuuuut!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Suerte.
De totes maneres alerta. Els aquaris de l'associació no es poden convertir en un dipòsit de peixos que ja no volem perquè a la llarga es una situació que acaba decontrolant-se, com ja s'ha comprobat en el passat. Això no vol dir que no es puguin acceptar donatius, però sempre amb un diseny d'aquari ben planificat i amb un mínim criteri.
Dit això, laidea de l'africà m'atrau, n'havíem tingut algunn de molt guapo fa anys. A la AAB, al balcó si no recordo malament, hi ha un munt de pedra volcànica i còdols de riu. Però sobretot el tema de tenir-hi una població adecuada resulta imprescindible.
Jo estic amb el Ton9i un Africa a l'Aquari gran es la opció més atractiva i viable. Voto a favor.
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]
OK!!

Perfecte!!

Així doncs, si vaig a buscar l'acuari dissabte, Quan os podria dur els peixos???
(si encara els té!!)

Per mi el mateix dissabte seria perfecte.

Una altre cosa.

Jo els aniré a buscar (a Tordera!!!!)
per transportar-los que recomaneu?

Si no els puc anar a dur al votre local (per cert no he anat mai xD) el mateix dissabte (per la tarda) Quan podria anar??? Ho dic per el tema del aigua, evidentment no puc endur-me l'acuari amb aigua, tot i que si que puc dur 5 o 6 garrafes d'aigua.
OjO.......

En el donatiu de peixos hi han peixos amb necessitats d'aliment diferents uns son vegetarians i altres necessiten proteines per menjar son carnivors, pot se complicat tenir-los ven alimentats (correctament) a tots, si els vegetarians consumeixen tases altes de proteina animal, enfermaran de "Bloat" i moriran o tindrem que medicar l'aquari amb metrodinazol i crec que no estem en condicions de fer un tractament a l'aquari.

Un altre cosa, primer hauriem de montar l'aquari i posar-li un tou de pedres fent coves i amagatalls, aquets bitxos son molt territorials i alguns d'agresius (Auratus) si fiquem els 8 exemplars en el 300 litres nomes amb aigua pot ser un ring de SmatrDown Sad i segurament algun sera baixa, per les fotos semblen mascles (El Auratus segur) i si no tenen famelles que perseguir ni terriroris que defensar, segur que s'entretindran a osties.

I altre cosa i no menys important, es donar-li un aigua en condicions.

Aquests pocasoltes necessiten un PH de 8 (+ o -) i un KH de 10/12, podem donar-li aixo ?

A mes son uns "marranos" tenen un metabolisme molt alt i necessiten molta oxigenació, per aixo seria recomenable una filtracio de 5 vegades el volum d'aigua de l'aquiari 300 x 5 = 1.500 l/h de filtració, aixo minim, ho tenim ? i seria bo un parell de bombes summergides per crear corrents i evitar acumulació de detritus entre la estructura de pedres que montem.

En la meva opinio, aixo ho tendriem que tenir en compte, ara si voleu montar un aquari de qualsevol manera, Cool

correu massa. Confusedmiley2:

Perdoneu pero soc dels que si fan quelcom ho fa el millor possible i si no, no ho faig, ara ja em podeu cremar a la pira ,XD:

Salu2.
Donçs tens tota la rao kelele, els pseudotropheus son basicament vegetarians... quedan descartats donçs. Aniran a un aquari a esperar que els canviem per algun peix que nos interessi.

Aixi donçs sera per Africans carnivors Smile

L`aquari te un bon filtre... i estic 200% d`acord amb afegir una bomba per moure mes aigua. Tot el necesari per decorar es alli (al balco) i l`aigua d`aquest barri es mes dura q el meu cap XDD de fet, fa temps, en aquesta mateixa urna ja n`habia un d`africa.

Personalment, potser ma molaria mes un tanganika, amb tropheus... pero aquests peixos estan be, i es una bona oportunitat per rentarli la cara a l`aquari.
A poc que pugui aquest dissabte quedara llest ;P

Recoooords Smile
Hola un altre cop.

Jo tot el que puc aportar és que ara mateix estan al acuari que em venen, i que es de 135L
100x45x30.

No tinc més dades.
Necessitaria saber si us els puc donar o vaig a la meva tenda de peixos habitual i posso un anúnci, o li demano al propietari que els intenti colocar, que jo no els vull.

gràcies
Que vos sembla?

1- Esperem a uns tanganika vegetarians... que dugui aquestos a la botiga.

2- Nos quedem amb carnivors i posem aquests.

La part bona, es que ja esta decidit que sera africa, y que es fara en el plaç mes curt posible (altes probabilitatas de q es monti dissabte)

Ruch, donens de temps fins dema al mitjdia per dirte quelcom definitivament definitiu ;P
Gracies

1 o 2 abans de dema al mitjdia, si vos plau Smile

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Ph a 8... Es dolent pels peixos?? Natalia 27 8.020 19-11-2013, 14:08
Último mensaje: ismacarv
  Aclimatació peixos TRONERA 16 5.005 22-04-2013, 15:30
Último mensaje: esarro
  transvassament de peixos esarro 5 2.475 02-04-2013, 13:02
  Piscines de peixos gat. MIJABA 1 1.134 17-03-2013, 03:05
  Paràmetres: 16 GH, 8 PH. Relació peixos TRONERA 52 16.277 11-03-2013, 11:57
  Fitxes peixos aigua dolça. TRONERA 8 3.691 10-02-2013, 18:49
Último mensaje: Ricard
  Peixos que salten ... tofol 6 3.154 09-08-2012, 16:41
Último mensaje: Miquel70
  Ajuda morts peixos Gould 2 1.616 11-12-2011, 23:29
Último mensaje: pavon
  Posta peixos joya hector28bcn 4 2.104 17-11-2011, 10:50
Último mensaje: hector28bcn
  Peixos congelats... i després vius! MIJABA 1 1.430 03-11-2011, 10:47
Último mensaje: SCRAT

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)