Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
9 hores sense llum!
Doncs si, ademés de protegir-te la instal·lació de sorolls i variacions elèctriques que ajudarà a prolongar la vida dels aparells. Encara que aixó del temps d'autonomia es una mica relatiu, depen del fabricant, etc.
Concretament, si volem uns 50 minuts d'autonomia amb un consum de 300w serviria un model com aquest:
http://www.apcc.com/products/resource/in...=SUA750XLI

A 700W de consum tindriem uns 10 minuts.

El problema d'un bitxo com aquest son els més de 300leurus que ens clabaràn.

Per tant em contradic ja que amb un aprell de 80€ aconseguirem aprox. 5minuts amb càrregues de 300w. Lo justo pa apagar el PC cuando se va la luz.
Estem parlant de gastar una pasta (ni que siguin 70 euros), i augmentar el consum diari amb el que consumeixi el SAI (mes money en la factura de la llum) per aguantar uns minuts mes els aparells d'un aquari per si marxa la llum :confused:

Simplement i sense intencio de faltar al respecte a ningú em sembla una simpleria Cool

Un aquari amb tots els elements apagats uns minuts (o fins i tot unes hores) aguanta sense cap problema Rolleyes

Podeu gastar la pasta en menjar pels peixos, noves adquisicions, un filtre o escalfador de recanvi etc. i deixeu-vos de tonteries nens.......
Doncs sí, estic amb tú, però, la informació es poder. Smile
si, si , per 30 mins es tonteria.

tot i que l'escalfador no està consumint constantment, per tant seria una mica més.

de totes maneres, teniu raó amb un consum de 150-200 del escalfador, no té sentit.
Lo del SAI ho trobo bona idea!
A més, al cap i a la fi, l'unic "imprescindible" que per anar bé s'hauria de mantenir en funcionament és la bomba del filtre, que a més és l'element que consumeix menys, i per tant podriem tenir-la engegada força estona!

L'iluminació és prescindible per unes hores, i l'escalfador fins a un cert punt també, ja que si la temperatura de l'habitació és manté constant, l'aigua no baixarà gaire de temperatura; en el meu cas, amb 9 hores sense llum i la temperatura de l'habitació a no més de 19º, l'aigua de l'aquari va anar baixant fins als 22º, i d'aquí no va passar!
Bona pensada.
Suerte.
és més barat i molt més simple no tenir res Big Grin Jo he tingut el filtre apagat tres dies i no m'ha passat res Confusedmiley2:
A veure, mirant per les webs de les botigues d'informatica del carrer sepulveda (no dire noms per no fer propaganda gratuita) que son les mes barates de BCN, un SAI de 480W surt per uns 70 euros.

Aguanta durant 15 MINUTS, un consum de 120 W.

Consumeix en mode standby 20 W/h

De veritat algú de vosaltres posara aixo ?
Us adoneu que estem parlant tonteries ?

Aquests aparells estan pensats per tenir un equip informatic (PC+Monitor) ences durant un minim temps per poder fer una copia de seguretat y apagarlo perque no es faci malbe devant d'un tall de subministrament electric.

Per aixo i per poder afeitar-nos amb una maquineta electrica durant uns minuts y para de contar.

De veritat que tot y que nomes endolleu el filtre que tingui un consum de 15 o 20 w durara un parell d'hores com a molt i el resultat sera el mateix que si el filtre queda aturat durant aquestes dues hores.

A banda sumarem a la nostre factura electrica anual ..... 365 dies/any * 24 hores dia= 8760 hores * 20w/h= 175.200 w = 175,2 Kw + de consum a l'any

Apa, penseu en altres coses mes profitoses nois Confusedmiley2:

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  hores de iluminacio chasis2 1 981 27-02-2014, 01:04
Último mensaje: TRONERA
  Musclo zebra (sense desperdici) Petxinot 9 2.188 14-06-2009, 01:09
Último mensaje: Petxinot
  PH sense baixar Osc@r 5 2.074 31-03-2007, 00:36
Último mensaje: Osc@r
  Filtre sense pressió dcassu 1 1.233 24-07-2006, 11:26
Último mensaje: Josep A.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)