Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Color dels Endler.
Bones, tenia dues femelles d'Endler juvenils que em va donar en ANB (gràcies Toni), que estaben temporalment en un aquari maleit (no hi ha res que prosperi, ni plantes, ni gambes, ni res!), i ahir les vaig posar en un altre urna amb algún Endler més.
Aquest matí les he mirat i una d'elles, tenia una sombra de color. Vaja que ja no es ella. Aquesta tarda, ja no era una ombra. Era un bonic to verd i les ralles negres que li separen les taques.
Es posible que en unes poques hores (24) hagi maracta tant el seu sexe i els seus colors, només perquè l'he canviat a un aquari molt més petit i en companyia?
Abans eren sols i ara la femella també està molt més marcada i es veu molt més activa.

Salut!
No m'atreveixo a dir-te que si. Però tot pot ser que el tema hormonal hi influeixi.... Hi han molts peixos que tenint-los sols no marquen un color tant marcat com quan estan amb companyia (els mascles amb els altres mascles per territorialitat i coses així, i amb les femelles, doncs per cortejar-les). Però tinc entès que en els endler, la taca negre que tenen, no desapareix i apareix...Per tant, no se que dir-te. Poder ha estat un estímul el fet de que hi haji més de la seva espècie amb ell, o simplement, una casualitat.
WHAHAAH has caigut en el vell truc del canvi de sexe XD

mmm de fet... no. XD
Amb lo clara que tenia io la seva feminitat... XD

Nats el 16 de desembre. Ho recordo pq va ser endurme les cries noves, i posar els mascles de Chevro, el mateix dia.
Podras fer-los cupleanyus XDDD

Aquest grup de germans van creixer junts, els mascles van prendre forma, coloracio, i gnopodi de mascle. Les femelles es van fer mes grans i amb pinta femella XD ... pero encara eran força petits sip.
Ja duian temps sols i seguian semblant dos femelles... esperem q no acabin tots dos mascles XDD

Dimecres ta porto alguna femella crescuda ;P

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Betta a canviat de color gem.b 4 3.640 30-10-2012, 00:31
Último mensaje: pavon
  ¿Con qué color de fondo os gusta más? Pavel 7 4.882 17-03-2012, 21:37
Último mensaje: Pavel
  Arena con mal color y mucha peste! dboodb 7 4.692 15-11-2011, 17:30
Último mensaje: Pere Sastre
  El meu primer acuari desprès dels de la infància nekolitik 12 6.937 03-07-2010, 04:35
Último mensaje: MIJABA
  Video del "Cortejo" dels apistogramma cacatuoide nekolitik 1 2.138 14-06-2010, 14:11
Último mensaje: MIJABA
  Necesito consells/idees dels gurús del forum..... lluisman 6 4.278 09-10-2007, 21:00
Último mensaje: Robert Viroles
  Canvi de color en caridinas. Xavi 4 3.478 10-05-2005, 14:37
Último mensaje: Xavi
  "Amaninho", el crack dels aquaris. Xavi 11 7.099 18-04-2005, 18:22
Último mensaje: David
  Poecilia sp. "Endler" mzapater 7 4.602 16-03-2004, 20:02
Último mensaje: Roberto Saez

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)