Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
No lo tengo nada claro
Esta feo, muy muy feo...

[Imagen: Imagen474-1.jpg]

[Imagen: Imagen468-1.jpg]

Mejor lo arraso todo?
Como esta ahora mismo... no me mola nada :C
Esto de no estar inspirado es un asco XD

Por cierto, estoy de la garra hasta el gorro... puede ser que se haya comido todas las crias de pseudocrenilabrus? ... en teoria no tenia una boca adecuada! XDD
si, arrasa.
Per començar canvia la grava!

Aquest tronc té molt més potencial que això, titu....

Ctrl + Alt + Supr .... reiniciar acuario Big Grin Big Grin Big Grin
Sincerament Toni, tots esperem molt mes de tu. Big GrinBig GrinBig Grin

Jo tinc el mateix problema que tu. El que m'agradaria saber es com atrapar la meva Garra
del comunitari. Ho he provat de totes les formes i no hi ha tu tia. I en soc un expert en atrapar bitxos. De petit els posava trampes als gats dels patis de les cases on vivia ( que no eren fabeles) i fa un parells d'anys vaig salvar de la inanició a un gatet orfe amb una trampa de tonyina. Però a la Cambodgiensis no l'hi agrada
Si no fos per això, encara que se que no t’agradaria gaire la companyia, te la adoptaria per fer la guitza als meus Manolos.
Si se us acut com atrapar-la, sisplau.....
Suerte.
Si, la sorra hi senta com un tiru...
Pero es quedara tal que aixi.
Quan el musgu cobreixi la zona del tall, o ma vingui de gust, fare neteja general.
Millor espera a que et vingui la inspiració, però aquest tronc jo el veig vertical. I la grava....
Suerte.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  ya tengo peces ansima88 2 2.553 26-01-2013, 19:29
Último mensaje: ansima88
  Tengo alevines de escalares en comunitario. Coreman 10 5.837 06-02-2009, 04:52
Último mensaje: ANB001
  Por fin, ya tengo mis Frontosas, jeje. jnavas 6 3.347 09-09-2008, 04:42
Último mensaje: jnavas
  tengo una duda Silvia 3 2.733 13-06-2005, 10:46
Último mensaje: Xavi

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)