Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
26 litres
Perdón.

Pues con aquella pareja que apareció en mi casa, y que hay fotos por ahí.

Estaban en un 100 l.

Les hice una rejilla para proteger el nido y la puesta de los goldfish.

El macho hizo bien su trabajo (o eso pensaba yo). La hembra no pensaba lo mismo.

Después la hembra enfermó, creo que de indigestión, porque se tragaba las bolitas de los goldfish como una posesa.

Cuando la hembra mostró exoftalmia decidí romper la pareja. Después el macho decayó a ojos vista. Y me di cuenta que había permitido ese status de "espectavivas de apareamiento" demasiado tiempo.

Creo que ese estado de "espectat...." es excesivamente prioritario para ambos.

Saludos
La veritat és que els betta els trobo molt bonics i per això he pensat tenir-ne un. A l'aquari de 80 lts tinc guppys i barbs cirera i no puc posar res més, de moment. Ja he entès això de les espectatives ... Li poso el canal plus liga i estarà de conya, no? Big Grin A casa meva sóc la única femella i ja conec els gustos i prioritats masculines Rolleyes També tinc comprovat el tema de la capacitat cerebral : les coses de una en una, si us plau Big GrinBig Grin
Gràcies de nou per les respostes !!

Laura
Així que no t'importa tindre un mascle sol en 26 litres? Doncs ho trovo molt bé. Wink

Si algún dia penses en agafar una femella, procura tindre un aquari petit, ni que sigui de 10 litres, per si pasa el que diu el Tofol i necessites separar-los. Jo per exemple com tinc Bettas incubadors bucals, he de tindre el mascle apartat de la femella en un aquari petit, perquè es recuperi després de estar més de 15 dies sense menjar.
Si pot estar bé sense companyia, de moment ho faré així. Més endavant potser ho adequaria tot per intentar la reproducció (aquari més gran, etc), ho trobo interessant. Suposo que el sabré cuidar millor que ficant- lo dins d'un gerro o d'una copa gran, com he vist:eek::eek: Cap animal es mereix això !!
Laura
lfv escribió:Cap animal es mereix això !!

Home... jo tinc un parell de companys de treball que... Big Grin Big Grin Big Grin

Segur que el teu betta es trobarà molt molt ben cuidat. Wink
lfv escribió:Si pot estar bé sense companyia, de moment ho faré així. Més endavant potser ho adequaria tot per intentar la reproducció (aquari més gran, etc), ho trobo interessant. Suposo que el sabré cuidar millor que ficant- lo dins d'un gerro o d'una copa gran, com he vist:eek::eek: Cap animal es mereix això !!
Laura

Tranquila, no es un peix de grup, en peixos això de ai pobret que estarà sol, no existeix. Wink
Deu ser que tinc tendència a posar-me en la pell (o escates) de l'altre ! Big Grin Bromes a part, suposo que hi ha espècies més o menys sensibles a la companyia, no? Però ara ja m'heu aclarit que, en aquest cas, no problem. Ara em tocarà buscar-ne un de ben maco. I a seguir informant-me del tema alimentació, per exemple. Mil gràcies per les respostes !!
A menys que no siguin peixos de grup, no son sensibles a la companyia. Jo per exemple tinc un Amphiphrion ocellaris sol, i no requereix cap teràpia de moment.
albertus escribió:A menys que no siguin peixos de grup, no son sensibles a la companyia. Jo per exemple tinc un Amphiphrion ocellaris sol, i no requereix cap teràpia de moment.

He vist que aquest és el peix pallasso, molt i molt xulo. D'aigua salada ni idea jo. De moment, potser. Gràcies pels consells
Si Laura, és una espècie de peix pallasso. Tu tranquila temps al temps.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Evolució del meu aquari de 180 litres Natalia 22 11.771 02-11-2014, 13:25
Último mensaje: Natalia
  Aquari de 120 litres, que fer amb ell? manelescalar 43 17.274 18-11-2013, 17:00
Último mensaje: manelescalar
  Acuari plantat de 100 litres amb dos carassius auratus (cometa) Francesc Farré 4 2.563 10-06-2012, 00:24
Último mensaje: Francesc Farré
  30 litres qué fer?..... hector28bcn 16 5.519 19-06-2011, 21:01
Último mensaje: karavanseray
  Un copet de ma en 60 litres karavanseray 2 1.997 01-02-2010, 00:39
Último mensaje: karavanseray
  Cub 39 litres Héctor hector28bcn 11 5.208 27-09-2009, 01:25
Último mensaje: hector28bcn
  Filtre eheim per aquari de 180 litres Danif 6 2.721 15-01-2009, 23:15
Último mensaje: AlwaysTB
  consell per a urna de 20 litres canhereu 6 2.949 13-01-2008, 17:57
Último mensaje: canhereu
  40 litres de Sumatra albertus 6 2.947 09-01-2008, 17:48
Último mensaje: albertus
  habitants per un 3 litres Lochapowa 10 4.745 17-11-2007, 21:15
Último mensaje: Edu O.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)