Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
experiència amb dremel o similar
Hola a tots,

Com a bricoadicte empedernit que sóc, tinc un buit existencial insoportable cada vegada que penso que entre les meves eines hi falta un mini-taladro tipo Dremel. Sad

Ara mateix tinc varios troncs en remull i els vull acabar de repelar, o també el vull per foradar plàstics o llimar les vores de forats.

El que voldria saber d'algú que en tingui experiència és si em val la pena una potència mínima i bona marca, o si per a 4 xapucilles valdria qualsevol cosa.
Bona tarda Jaume, la diferència bàsicament a part dels acabats, es en la qualitat dels coixinets que faran que l'aparell sigui més o menys precís i vibri.
Per poc que puguis mira't alguna cosa amb una mica de cara i ulls, a la llarga t'anirà millor. Es bastant fotut que vulguis fer un forat i vegis la broca vibrar de banda a banda i després el forat t'hagi quedat bastant més gros que el diàmetre de la broca.

Salut!
Jo també soc bricoadicte, i comprador impulsiu de màquines, més aviat eines.

Tinc una Dremel. La utilitzo poc.

Aquestes maquinetes es basen en un altíssim nivell de revolucions. Per fer-les servir en allò que se suposa que han de servir, les has de tenir molt ben fixades: feinetes a pols de seguida se't desvia, i pot ser fins i tot perillos.

Ara mateix no puc recordar cap cosa que hagi fet amb ella que no haguès fet igualmente sense.

No dubto però que n'hi hagi.

Salutacions
Io ta recomanaria pasarte un dia per aqui http://www.diotronic.com/index.html

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=es&ge...urce=embed

Tenen la original, i dos imitacions mes barates, de diferents mides i potencies.
Aviam si dema m`hi paso i ta dic preus.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Algú amb experiència muntant acuaris... MIJABA 32 25.627 07-04-2011, 21:43
Último mensaje: dboodb

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)