19-04-2010, 20:15
Hola a tots!
Després d'un temps desaparegut com sempre, entro per demanar consell als savis de la AAB.
En aquest cas, em disposo a muntar un petit 60L Tanganika, en concret, monoespecie de Neolamprologus Multifasciatus (pensaba col·locar 5 o 6 individus).
Pensament, havia pensat de col·locar dins l'acuari:
· Pedres calcárees.
· 30 - 40 Neothaumes.
· Abundant sorra de sílex.
· Alguna anubia amagada, flotant, o planta dura y resistent per tal de consumir els pocs nitrats que hi puguin haver.
A partir d'aqui, s'accepten comentaris, crítiques, opinions, pensaments, parides varies, etc...
Un altre problema additiu a la situació: L'aigua de casa meva surt força tova! Uns 5-6º de duresa GH...
Idea 1: Comprar sals específiques.
Problema 1: Alguna marca en concret? On la puc trobar?
Idea 2: Comprar els components quimics i fer dissolucions corresponents.
Problema 2: Quins son? Alguna calculadora online?
Gracies per l'atenció
Il·lustro per acondicionar l'ambient:
Després d'un temps desaparegut com sempre, entro per demanar consell als savis de la AAB.
En aquest cas, em disposo a muntar un petit 60L Tanganika, en concret, monoespecie de Neolamprologus Multifasciatus (pensaba col·locar 5 o 6 individus).
Pensament, havia pensat de col·locar dins l'acuari:
· Pedres calcárees.
· 30 - 40 Neothaumes.
· Abundant sorra de sílex.
· Alguna anubia amagada, flotant, o planta dura y resistent per tal de consumir els pocs nitrats que hi puguin haver.
A partir d'aqui, s'accepten comentaris, crítiques, opinions, pensaments, parides varies, etc...
Un altre problema additiu a la situació: L'aigua de casa meva surt força tova! Uns 5-6º de duresa GH...
Idea 1: Comprar sals específiques.
Problema 1: Alguna marca en concret? On la puc trobar?
Idea 2: Comprar els components quimics i fer dissolucions corresponents.
Problema 2: Quins son? Alguna calculadora online?
Gracies per l'atenció

Il·lustro per acondicionar l'ambient:
![[Imagen: multifasciatus.jpg]](http://www.spheniscus.ch/datafish/upload/multifasciatus.jpg)
Salutacions,
MIJABA.
MIJABA.