Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comprar aquari nou, consells?
Bones, de moment la conferència de Malawi s'ha posposat, estem buscant una nova data per a fer-la. Malauradament el dia del que disposem local per a les nostres activitats es el dimecres, per tant, es força improbable que la fem fora d'aquest dia si no es en algun event.

Salut!
Després de molt mirar, i tenint en compte que les botigues adherides hem queden força lluny, al final el vaig comprar a una botiga de Vic. Per la diferencia de preu, crec que hem compensa més tenir la botiga a prop de casa (10 minuts) per si de cas.

On vas a comprar a Vic ? Jo procuro aprofitar quan baixo a bcn, perquè aqui estem una mica limitats, no? Confusedmiley2:
lfv escribió:On vas a comprar a Vic ? Jo procuro aprofitar quan baixo a bcn, perquè aqui estem una mica limitats, no? Confusedmiley2:

La veritat es que no hi ha massa cosa, no. Mira, l'aquari l'he comprat a la botiga: Aquàrium del Ges. Tenen varietat d'aquaris en diferents mides i preus. Es la més gran de Vic, es dediquen nomes a aquariofília. El problema es que no tenen africans, i els consumibles (menjar, acondicionadors, etc) massa cars. Això ho compro a Parets, un comerç que es veu des de la C17. Tenen molt bons preus en gairebé tot, però poca varietat d'aquaris. Mira't la seva web (http://www.jovid.es). De fet els del Ges els hi compren a ells! Els africans els compro a Vic, al MR.Guau (al centre), no es que siguin econòmics, però tenen varietat i els pots encarregar peixos. També al Vet de Manlleu. M'han comentat d'un parell de botigues més a Vic, i quan tingui temps m'acostaré a veure que tenen.
Per cert, tu quin tipus de peixos tens?

kongobulunga escribió:Bones, de moment la conferència de Malawi s'ha posposat, estem buscant una nova data per a fer-la. Malauradament el dia del que disposem local per a les nostres activitats es el dimecres, per tant, es força improbable que la fem fora d'aquest dia si no es en algun event.

Salut!
Aaaah, es clar.. Be dons, intentaré escapar-me que el tema m'interessa molt. Es que plego a les 19h i estic a una mica lluny... A veure que puc fer.. Moltes gracies!

Rafael Olivera escribió:Quines ganes de veure aquesta evolució de l'acuari!!!

Rafa.
I jo Rafa, i jo... Que el tinc a la seva caixa des de fa més d'una setmanaRolleyes, i no veig el moment d'omplir-lo!
"Qualsevol ximple intel ligent pot fer les coses més grans, més complexes i més violentes. Cal un toc de geni - i molt coratge - per moure's en la direcció oposada."

"Convertir-se en un home de virtut, no un home de valor!"
Confusedmiley2:

Albert Einstein.
Jakemate escribió:La veritat es que no hi ha massa cosa, no. Mira, l'aquari l'he comprat a la botiga: Aquàrium del Ges. Tenen varietat d'aquaris en diferents mides i preus. Es la més gran de Vic, es dediquen nomes a aquariofília. El problema es que no tenen africans, i els consumibles (menjar, acondicionadors, etc) massa cars. Això ho compro a Parets, un comerç que es veu des de la C17. Tenen molt bons preus en gairebé tot, però poca varietat d'aquaris. Mira't la seva web (http://www.jovid.es). De fet els del Ges els hi compren a ells! Els africans els compro a Vic, al MR.Guau (al centre), no es que siguin econòmics, però tenen varietat i els pots encarregar peixos. També al Vet de Manlleu. M'han comentat d'un parell de botigues més a Vic, i quan tingui temps m'acostaré a veure que tenen.
Per cert, tu quin tipus de peixos tens?

Doncs a mi no m'agrada gaire l'assesorament dels del Ges. Hi he anat força, perquè semblen els més especialitzats, però les seves explicacions no lliguen gens amb les que em donen a altres llocs i amb el que vaig llegint, no sé. Jo sóc molt ignorant encara i la meva obsessió és el tema il.luminació. Allà em diuen que no cal tanta llum (?). Em compraré una pantalla nova i així intentaré muntar un excel.lent aquari plantat Big Grin.
Els meus peixos són senzills guppys (com crien!), barbs cirera (m'agraden molt) i un grup de corydores (també m'agraden). De moment no m'embolico amb altres coses, perquè vull solucionar el tema llum. Tinc una arrel molt guapa de Sau i la vull posar.
Ja miraré aquesta web
Salutacions

Laura
lfv escribió:Doncs a mi no m'agrada gaire l'assesorament dels del Ges. Hi he anat força, perquè semblen els més especialitzats, però les seves explicacions no lliguen gens amb les que em donen a altres llocs i amb el que vaig llegint, no sé.
Penso igual que tu, de fet en Josep es l'únic que realment sap una mica..I si no ho sap ja t'ho diu, que també és d'agrair!
lfv escribió:Allà em diuen que no cal tanta llum (?). Em compraré una pantalla nova i així intentaré muntar un excel.lent aquari plantat Big Grin.
Segons tinc entès, amb una proporció de 0,5W/Litre ja hauries de tenir prou. Igualment consulta-ho al "consell de savis" d'aquí..jejejejeConfusedmiley2:
"Qualsevol ximple intel ligent pot fer les coses més grans, més complexes i més violentes. Cal un toc de geni - i molt coratge - per moure's en la direcció oposada."

"Convertir-se en un home de virtut, no un home de valor!"
Confusedmiley2:

Albert Einstein.
albertus escribió:Hola Cristina, prova-ho a l'apartat de general d'aigua dolça, així aprofites per parlar del teu aquari i tot. Probablement has intentat publicar el post a l'apartat dels nostres socis oi? És exclusiva per socis, per això no has pogut... Wink

Ostras perdona Albertus haber trigat a conectarme.
Es veu que no vaig conseguir que cuan hi hagues nous missatges als temes subscrits, m'arribi un correu avisant.
Jo es que volía posar cosetes que tinc en venda i intercambi, per aixó vaig anar a aquesta zona.
Llavors a gerneral aigua dolça pots publicar aquesta mena de missatges i presentarte.
Ara miraré, pero no hi vaig veure cap secció pertinent per tot aixo.
Moltes gracies.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Em presento i dubtes sobre aquari amazonic nator 12 7.831 24-03-2015, 23:15
Último mensaje: lampibcn
  nou aquari Enrik 2 2.508 20-01-2015, 22:14
Último mensaje: Enrik
  Evolució del meu aquari de 180 litres Natalia 22 13.037 02-11-2014, 13:25
Último mensaje: Natalia
  CO2 - Donde puedo comprar EL MEJOR PACK GEO 5 3.613 02-10-2014, 14:34
Último mensaje: GEO
  Ciclat aquari afegint amoníac fcolours 6 4.672 27-03-2014, 11:54
Último mensaje: Jaume71
  El nou aquari de la Laieta eularidelescols 13 6.956 07-03-2014, 17:12
Último mensaje: 2365
  Consell/ideies per un nou aquari kabuki 6 3.805 08-01-2014, 23:23
Último mensaje: kabuki
  Aquari de 120 litres, que fer amb ell? manelescalar 43 19.537 18-11-2013, 17:00
Último mensaje: manelescalar
  Consells per a Tanganika ismacarv 123 68.074 03-10-2013, 00:09
Último mensaje: ismacarv
  Les algues negres del aquari AAB 2365 2 2.285 19-09-2013, 12:22
Último mensaje: lanchone

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)