Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comprar aquari nou, consells?
Dons això companys, que desgraciadament m'ha petat l'aquari.Sad La part bona (la única) que aprofitant tinc pensat comprar un aquari que hauria de fer 120x40x?. Aquestes son les mides que hem fa un buffet, que es on tinc pensat posar-lo. Pressupost 350€ mes o menys. Ja se que vaig just, però només hauria de comprar l'escalfador que va apart d'aquest pressupost. Coneixeu llocs econòmics per comprar?

Moltes gracies, espero els vostres comentaris!Confusedmiley2:
"Qualsevol ximple intel ligent pot fer les coses més grans, més complexes i més violentes. Cal un toc de geni - i molt coratge - per moure's en la direcció oposada."

"Convertir-se en un home de virtut, no un home de valor!"
Confusedmiley2:

Albert Einstein.
Hola Jakemate.
El lloc on jo compro tot el material i es on ho trobo quasi tot mes economic es a Dauer.
Ademés tenen de tot el que et pugui fer falta.
No se si ho coneixes.
Salutacions.
Mira a qualsevol dels nostres col•laboradors que et faran un 10 % de descompte si ets soci.
La pàgina de Siroco també es molt interessant.
http://sirocco.es/
Suerte.
Hola companys,

moltes gracies pels comentaris cristina i karavanseray!
Aquests de Dauer tenen bona pinta i els sirocco son IMPRESSIONANTS, jejejeje... A més m'he passat per les botigues de Vic, que son les que tinc més aprop. Ahir vaig veure un Aquatlantis EVASION 230 L (120x40x55) amb els marcs d'alumini, molt guapo. El preu son 370 € (SENSE TAULA) però amb dos T5 de 54W i els seus reflectors.

Es un pel més car que lo que tenia previst gastar pero ja no ve d'aqui. Algú els coneix, qualitat / preu? Com ho veieu? Si ho demano avui (màxim a les 20:00h) el tinc demà amb el camió de fabrica a Vic. Que faig?

Moltes gracies de nou pels vostres consells.

Fins aviat!Confusedmiley2:

P.d: Una imatge extreta de la pàgina de akvaariojalintu.

[Imagen: O_EVASION120x40.jpg]
"Qualsevol ximple intel ligent pot fer les coses més grans, més complexes i més violentes. Cal un toc de geni - i molt coratge - per moure's en la direcció oposada."

Confusedmiley2:

Albert Einstein.
Yo me lo haría de una altura de 50 cm. Queda un acuario muy estético y además es una medida estándar, con lo cual el precio siempre se ajusta más.

Respecto a donde comprar lo que te han dicho ya...

Un saludo
" Envejecer sentado al piano de algún club, conservar ese brillo salvaje en los ojos..." ( Rock suave. Loquillo)
Hola company.
Dons no conec de tenir aquesta marca, pero n'he sentit parlar be d'ella.
Si tu ja tens taula i disposes de filtre i termostat, dons només hauras de gastar els 370 de la urna amb llum.
Si per altra banda no tens ni filtre ni termostat, potser llavors se t'escaparà un mica mes el preu, dons el filtre que necesites per aquest acuari, per exemple, un Eheim 2017 ja et surt per uns 130 euros.

Salutacions.
Per cert, algú em sap dir perqué cuan vull crear missatge de benvinguda o insertar algún nou post, em diu que no soc socia?
Gracies.
cristina.c escribió:Per cert, algú em sap dir perqué cuan vull crear missatge de benvinguda o insertar algún nou post, em diu que no soc socia?
Gracies.

Hola Cristina, prova-ho a l'apartat de general d'aigua dolça, així aprofites per parlar del teu aquari i tot. Probablement has intentat publicar el post a l'apartat dels nostres socis oi? És exclusiva per socis, per això no has pogut... Wink
Bon dia companys/es,

dons com diu el títol, ja tinc l'aquari. No m'he pogut estar de comprar l'Aquatlantis EVASION de 230 L (120x40x55) amb els marcs d'alumini i amb dos T5 de 54W. Després de molt mirar, i tenint en compte que les botigues adherides hem queden força lluny, al final el vaig comprar a una botiga de Vic. Per la diferencia de preu, crec que hem compensa més tenir la botiga a prop de casa (10 minuts) per si de cas.

Ara estic fent un fons 3d de porexpan amb la tècnica de la resina de poliuretà de 2 components. Encara estic matxucant pedra..Confusedmiley11:..Quina matada! Però ja tinc la forma feta, i he posat dues capes de ciment i a sobre una capa de resina. Llàstima que la rocalla que tinc sigui tant clara perque el fons fosc amb el color de ciment no esta gens malament.

Estic fent fotos per fer un "How to" a la secció de bricolatge, quan estigui acabat ja ho penjaré tot. També tinc pensat fer un seguiment de la evolució de l'aquari.

No m'enrrollo més,

fins aviat.

P.D: Aquesta xerrada sobre malawis per quan? Seria ideal un cap de setmana (si cuela, cuela..jejeje)

Confusedmiley2:

Albert Einstein.
Quines ganes de veure aquesta evolució de l'acuari!!! Big Grin

Rafa.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Em presento i dubtes sobre aquari amazonic nator 12 11.248 24-03-2015, 23:15
Último mensaje: lampibcn
  nou aquari Enrik 2 3.394 20-01-2015, 22:14
Último mensaje: Enrik
  Evolució del meu aquari de 180 litres Natalia 22 17.694 02-11-2014, 13:25
Último mensaje: Natalia
  CO2 - Donde puedo comprar EL MEJOR PACK GEO 5 5.062 02-10-2014, 14:34
Último mensaje: GEO
  Ciclat aquari afegint amoníac fcolours 6 6.483 27-03-2014, 11:54
Último mensaje: Jaume71
  El nou aquari de la Laieta eularidelescols 13 9.778 07-03-2014, 17:12
Último mensaje: 2365
  Consell/ideies per un nou aquari kabuki 6 5.266 08-01-2014, 23:23
Último mensaje: kabuki
  Aquari de 120 litres, que fer amb ell? manelescalar 43 28.304 18-11-2013, 17:00
Último mensaje: manelescalar
  Consells per a Tanganika ismacarv 123 92.435 03-10-2013, 00:09
Último mensaje: ismacarv
  Les algues negres del aquari AAB 2365 2 3.059 19-09-2013, 12:22
Último mensaje: lanchone

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)