Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cria Apistogramma cacatuoides
El SERA VIPAN BABY sí que s'enfonsa, i ràpid. Potser les partícules més primes aguanten una mica a la superfície. Jo el tinc ara mateix.

Fa temps havia fet servir una altre però em sembla que era VIPAGRAN: partícules més grossetes però que esmicolaven bé entre els dits. tambè s'enfonsaven ràpid.

Apa, endavant amb ells.

P.D. Has provat el grindall? Hi ha un moment que comencen a criar i, al voltant del menjar s'agafa una mica de tot. El més petit potser ja el poden enganxar els teus alevins.
[Imagen: alevinvonvan.jpg]

Aqui teniu una foto dels alevins...

Per cert al final el mascle s'ha fotut la meitat dels fillets i n'he pogut salvar nomès tres, (espero que siguin els mes forts) he decidit posar-los a una paridera a veure que tal evolucionen.

Els hi estic donant el menjar amb pinces (sera micron) m'explico... pincejo una mica de menjar i el sumergeixo, una vegada dins l'aigua ja no sura xD.

Salut a tothom i moltes gracies de nou pels concells !!!

sergi Confusedmiley4:
Ole ole ole, encara que n'has pogut salvar uns cuants! Ja ens explicarás que tal evolucionen!!!! S'accepten fotos Tongue

A mi no me'n queda cap, se'ls han jalat tots Sad
Salutacions,

MIJABA.
Hola!

Doncs encara en queden els 3 que hem salvat (la meva nòvia amb una mitja agafantlos i els vam posar en un pot de vidre durant una nit Confusedmiley2Smile, ja porten uns dies a la paridera i la veritat és que se'ls veu que van engreixant mica en mica, aixó sí la mare els vigila dia i nit al costat de la paridera fent guàrdia i el mascle s'apropa i se'ls intenta fotre sort que no pot quin tiu!!.

Aviam si es veuen aquestes tres fotos!!

Salutacions

Archivos adjuntos
.jpg   DSC_0395.JPG (Tamaño: 62,7 KB / Descargas: 24)
.jpg   DSC_0388.JPG (Tamaño: 54,58 KB / Descargas: 17)
.jpg   DSC_0387.JPG (Tamaño: 76,56 KB / Descargas: 15)
Ficali una mica de molsa! Aixi tindrán refugi!

Si en necesites avisa'm que te'n puc passar Wink

A viam si tiren endavant!

Jo ara quan acabi examens em ficaré amb intensiu un altre cop alimentant als agassizi a viam si s'animen i seguiré els teus pasos Wink
Salutacions,

MIJABA.
MIJABA gracies i sort amb els agassazi Confusedmiley2:
Aqui us deixo unes fotografies dels alevins als 15 dies... (Apistogramma Cacatuoide orange)

[Imagen: CSC_0459.jpg]

[Imagen: CSC_0462.jpg]

I aqui teniu els dos alevins...Aqui es veu la diferencia entre els dos, un es mes gran que l'altre.

[Imagen: CSC_0465.jpg]

Intentare fer-lis un seguiment a veure si soc constant. Rolleyes
Nen, estan molt guapos i semblen força robusts!!

Segur que els tires endavant.

La llástima es que només poguessis salvar-ne 2, pero millor que res!!!!

Tens alguna cosa d'aliment viu per donar-lis? Si tenen bon tamany proba amb el grindal! Segur que se'l foten de valent.

Salutacions nano, i enhorabona pels bitxos.
Salutacions,

MIJABA.
vaig comprar daphnia congelada i de tant en tant els hi poso molt poquet, es el que em van recomanar a la tenda.
Jo fins ara tenia un cultiu de daphnia viva a la intemperie, pero amb aquesta calor, ha palmat tota...

Quan torni a refrescar recuperaré el cultiu.

Si vols grindal, avisa'm, jo en tinc i te'n puc passar perque comencis el teu cultiu, si t'interessa.

Salutacions!
Salutacions,

MIJABA.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Cria escalares agalofre 5 2.697 21-10-2015, 12:44
Último mensaje: Carlos Samurai
  Cría de Tetra Rayos X k_orta 3 2.750 04-06-2014, 23:13
Último mensaje: k_orta
  Cría de Colisa Lalia k_orta 11 5.849 28-05-2014, 15:23
  Cria Ellioti Natalia 6 3.132 15-05-2014, 01:32
Último mensaje: Natalia
  Cría de Danio Malabar (Devario malabaricus) k_orta 18 7.972 11-04-2014, 10:00
  Cría Amarillo eléctrico (Labidochromis caeruleus) k_orta 4 2.671 19-03-2014, 17:44
  Cría barbo cereza (Puntius titteya) k_orta 3 3.356 19-03-2014, 01:04
  Cría de escalares k_orta 4 2.875 21-03-2013, 01:26
  Apistogramma borelli a Barcelona thrasher 5 2.897 12-09-2012, 11:48
Último mensaje: Lochapowa
  Cria del pleco dboodb 0 1.089 28-07-2012, 01:25
Último mensaje: dboodb

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)