Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cria Apistogramma cacatuoides
No m'estranya lo de la femella, amb aquesta cara de mala milk que gasta aquesta bestiota.Big GrinBig GrinBig Grin
Está molt guapo aquest mascle, noi.
Del petitet no sé que dir-te, alimental força be i paciencia, l'unic que et puc dir es que l'alimentació dels primers mesos de vida es molt decisiva en el creixament.
Suerte.
Doncs que vols que et digui, esta força gran per tenir 5 mesos... Els meus tenen una mica menys i son força mes petits, i mira que els cebo cada dia amb aliment viu, grindal, daphnia, escames, etc...
Salutacions,

MIJABA.
Aqui teniu una foto de la femellla amb 6 mesos,

[Imagen: 1025-DIC.jpg]

I aqui el video de la primera posta de la petita amb 6 mesos i mig, ja veurem si tira endavant o que passa... ja que es la primera posta que fa la petita i no te experiéncia.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=QCpO0JkUZ9w"]http://www.youtube.com/watch?v=QCpO0JkUZ9w[/ame]

I aqui el seguiment total que he fet dels alevins al blog Smile

http://cacatuoide.blogspot.com/p/alevines.html

Bon any nou a tothom!!!!!!!!!!!!!!!!
nekolitik!

Quant de temps!

Enhorabona per la femellota! Está molt gran i xula ja!

Jo també encara tiro amb els Agassizii, al final n'he tret 8-9 alevins, no els puc recomptar massa bé, i també estan fets uns bèsties!

A viam si penjo alguna fotografía.

Per cert, el blog està molt bé!
Salutacions,

MIJABA.
Felicitats Confusedmiley2:Confusedmiley2:Confusedmiley2: molt bona feina
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]
A veure si tinc sort i puc donar en adopció uns cuants alevins (si la cosa va bé i tiro endavant la posta, es clar) de moment la femella esta amagada i guardant els ous, ja porta 2 dies amagada amb una mica de sort neixen d'aquí un o dos dies.

M'agradaría veure algunes fotos dels teus peques Mijaba, a veure com vanSmile

Salut!!!
Fotos promeses, estic carregant la càmera. A viam si tinc un rato i m'hi poso a treure fotos a dojo.

Ara els mantinc en 20L una mica plantat i una mica decorat perque se sentin més cómodes i tinguin amagatallas, filtració per filtre d'esponja casolà. Haig de treure fotos del invent...

Si ja porta 2 dies resguardant la posta, compta que avui sinó demà ja haurien de sortir els petits, pero...

Què penses fer?

Que els cuidin els pares? Succionarlos i tirarlos endavant tu? :o
Salutacions,

MIJABA.
Em sembla que deixaré que la pacha mama segueixi el seu curs i que els cuidin els pares, aquest cop l'aquari esta ben plantat i amb amagatalls on la bestia (el mascle) no hi arriba, ademés la femella porta a ralla a tothom.

També he de tenir en compte que els pares dels alevins si neixen son (pare i filla), algú em sabría dir si hi haurán problemes de gens ?? He llegit desde que no hi ha cap problema fins a que hi han un 90% de possibilitats que neixin bé... o que millor no creuar familiars. No se amb que quedarme....:confused:

salut!!!
Foto rápida que s'han deixat fer avui, almenys et fas una idea del tamany i tal:

[Imagen: dsc0048ax.jpg]
Salutacions,

MIJABA.
Es veu robust i grandot, diría que estan mes grans que la meva petita xD
molt maco!!

Ja he vist la posta de la petita, pero encara no han nascut, sembla que els ous de tant en tant es mouen, (potser son corrents o imaginacions meves)...a veure que passa si no surten avuí potser la posta es fallida...ja veurem. Quins nervis.:eek:

salut!!

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Cria escalares agalofre 5 4.793 21-10-2015, 12:44
Último mensaje: Carlos Samurai
  Cría de Tetra Rayos X k_orta 3 3.883 04-06-2014, 23:13
Último mensaje: k_orta
  Cría de Colisa Lalia k_orta 11 9.138 28-05-2014, 15:23
  Cria Ellioti Natalia 6 4.956 15-05-2014, 01:32
Último mensaje: Natalia
  Cría de Danio Malabar (Devario malabaricus) k_orta 18 12.928 11-04-2014, 10:00
  Cría Amarillo eléctrico (Labidochromis caeruleus) k_orta 4 4.288 19-03-2014, 17:44
  Cría barbo cereza (Puntius titteya) k_orta 3 5.443 19-03-2014, 01:04
  Cría de escalares k_orta 4 4.746 21-03-2013, 01:26
  Apistogramma borelli a Barcelona thrasher 5 4.783 12-09-2012, 11:48
Último mensaje: Lochapowa
  Cria del pleco dboodb 0 1.631 28-07-2012, 01:25
Último mensaje: dboodb

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)