Temas: 366
Likes Given: 0
Registro en: Oct 2007
Doncs que vols que et digui, esta força gran per tenir 5 mesos... Els meus tenen una mica menys i son força mes petits, i mira que els cebo cada dia amb aliment viu, grindal, daphnia, escames, etc...
Salutacions,
MIJABA.
•
nekolitik!
Quant de temps!
Enhorabona per la femellota! Está molt gran i xula ja!
Jo també encara tiro amb els Agassizii, al final n'he tret 8-9 alevins, no els puc recomptar massa bé, i també estan fets uns bèsties!
A viam si penjo alguna fotografía.
Per cert, el blog està molt bé!
Salutacions,
MIJABA.
•
Temas: 174
Registro en: Jan 2004
Felicitats

miley2:

miley2:

miley2: molt bona feina
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR][/COLOR]
•
Fotos promeses, estic carregant la càmera. A viam si tinc un rato i m'hi poso a treure fotos a dojo.
Ara els mantinc en 20L una mica plantat i una mica decorat perque se sentin més cómodes i tinguin amagatallas, filtració per filtre d'esponja casolà. Haig de treure fotos del invent...
Si ja porta 2 dies resguardant la posta, compta que avui sinó demà ja haurien de sortir els petits, pero...
Què penses fer?
Que els cuidin els pares? Succionarlos i tirarlos endavant tu? :o
Salutacions,
MIJABA.
•
Temas: 13
Likes Given: 2
Registro en: Jun 2010
Em sembla que deixaré que la pacha mama segueixi el seu curs i que els cuidin els pares, aquest cop l'aquari esta ben plantat i amb amagatalls on la bestia (el mascle) no hi arriba, ademés la femella porta a ralla a tothom.
També he de tenir en compte que els pares dels alevins si neixen son (pare i filla), algú em sabría dir si hi haurán problemes de gens ?? He llegit desde que no hi ha cap problema fins a que hi han un 90% de possibilitats que neixin bé... o que millor no creuar familiars. No se amb que quedarme....:confused:
salut!!!
•
Temas: 13
Likes Given: 2
Registro en: Jun 2010
Es veu robust i grandot, diría que estan mes grans que la meva petita xD
molt maco!!
Ja he vist la posta de la petita, pero encara no han nascut, sembla que els ous de tant en tant es mouen, (potser son corrents o imaginacions meves)...a veure que passa si no surten avuí potser la posta es fallida...ja veurem. Quins nervis.:eek:
salut!!
•