Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cria Apistogramma cacatuoides
Hola soy novato en esto de la acuariofilia.

Hace un mes y algo que tengo un acuario, y hará unas dos semanas que he puesto varios peces, tengo tres apistogrammas cacatuoides orange, dos hembras y un macho, el macho y una de las hembras desde hace varios días andaban tonteando, total la hembra llevaba ya varios días escondida en un tronco, y hoy: Sopresa! he visto alevines rondando por debajo de ella, tengo varias dudas: qué les debo dar de comer? eso de la artemia que he estado leyendo por internet es muy complicado?.. no les puedo dar alimento de copos muy troceado? no se lo comeran?, he leido también que yema de huevo diseminada por el acuario les puede ir bien.. que hago?¿?¿
Por cierto comparten acuario con dos corydoras y 4 caridinias multidentata y un caracol manzana... se los van a comer?¿ Ayuda Please!!!
A mí una de les coses que m'ha funcionat força bé son les pastilles de fons Sera Vipan. Es desfan en grànuls minúsculs i els alevins les poden picotejar bé.
Prenc nota Jaume que a mi també m'interessa.

Enhorabuena nekolitik por esa puesta de Cacatuoides!! A ver si consigues tirarlos adelante! Smile
Salutacions,

MIJABA.
moltes gràcies jaume Big Grin

ara mateix anire a comprar el serta Vipan, a veure si aconsegueixo que em sobrevisqui algun aleví.
UPS! ara m'ha entrat el dubte i acabo de veure que el Sera Vipan son les escames clàssiques... Confusedmiley18: