Temas: 13
Likes Given: 2
Registro en: Jun 2010
Hola soy novato en esto de la acuariofilia.
Hace un mes y algo que tengo un acuario, y hará unas dos semanas que he puesto varios peces, tengo tres apistogrammas cacatuoides orange, dos hembras y un macho, el macho y una de las hembras desde hace varios días andaban tonteando, total la hembra llevaba ya varios días escondida en un tronco, y hoy: Sopresa! he visto alevines rondando por debajo de ella, tengo varias dudas: qué les debo dar de comer? eso de la artemia que he estado leyendo por internet es muy complicado?.. no les puedo dar alimento de copos muy troceado? no se lo comeran?, he leido también que yema de huevo diseminada por el acuario les puede ir bien.. que hago?¿?¿
Por cierto comparten acuario con dos corydoras y 4 caridinias multidentata y un caracol manzana... se los van a comer?¿ Ayuda Please!!!
•
Temas: 338
Likes Given: 0
Registro en: May 2004
A mí una de les coses que m'ha funcionat força bé son les pastilles de fons Sera Vipan. Es desfan en grànuls minúsculs i els alevins les poden picotejar bé.
•
Temas: 366
Registro en: Oct 2007
El Sera Micron jo el tinc, son escames comercials triturades en pols d'un tamany inapreciable.
Lo unic que li trobo, es que els alevins de Cacatuoides nedarán als voltants de la mare al fons de l'acuari, i l'aliment aquest es manté a la superficie. Per alevins de Guppy que es mantenen a la superficie i neixen espavilats perfecte.
La idea que se m'acudeix, es la de treure tot el posible aire de l'aliment amb una xeringa (fiques aigua dins la xeringa i hi tires l'aliment amb l'aigua, tapes la xeringa, y intentes treure tot l'aire de dins. Tapes la punta de la xeringa amb el dit, i xucles. Voras com l'aliment treu bombolles i cau al fons de l'aigua. Així deixes l'aliment sense gens d'aire fent el buit, i hauria de caure fins al fons.) Provant d'apuntar l'aliment cap als alevins amb la xeringa, y fotreli un disparo.
De totes maneres he vist métodes "caseros" per eclosionar artemia i em semblen força económics y facils. Jo m'atreviré a comprar quists y provar d'eclosionar si els alevins em tiren bé.
Una pregunta nekolitik, els tens amb el pare? Y l'altre femella?
Com es comporten?
Salutacions,
MIJABA.
•
Temas: 366
Registro en: Oct 2007
Doncs les gambes en principi els hi agrada el verdet, pero ja ho he vist tot jo em sembla jajaj
Un cop vaig ficar una mica de Daphnia Magna per l'aquari amb Multidentatas i Heteropodes i em vaig quedar a quadres quan una multidentata va capturar una Daphnia per fotresela. Així que no descartis res...
De totes maneres la femella segur que cuidará dels petits.
Ja ens explicarás que tal!!
Vaig a veure el videooooooooo!
Salutacions,
MIJABA.
•
Temas: 61
Registro en: May 2004
Enhorabona per les cries de cacatuoides!
Es un peix que a mi m'agrada moltissim i que vull posar-ne en l'acuari nou quan estigui montat.
Sort amb aquestes cries! Estaré pendent d'aquest post ja que hi ha bona informació.
Rafa.
Un saludo!
Rafa
•