Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
El meu primer acuari desprès dels de la infància
En primer lloc em presentaré: Em dic sergi i sòc cuiner Big Grin

Fa uns mesos vaig decidir reempendre una afició que vaig començar a la infancia (AQUARIONOVA) i la vaig perdre en pocs anys. Vaig heretar un antic acuari de 60l de mun pare, que desgraciadament es va esquerdar x la nit amb el "festival"que aixo comporta. Alla vaig perdre els meus primer cacatuoides Confusedmiley19:

Unes setmanes mes tard vaig comprarme un altre del mateix tamany ( i ja se m'esta quedant petitBig Grin)...

Aqui el teniu..

[Imagen: DSC_0407.jpg]

4 Gambes japonicas
3 Apistogramma cacatuoide orange 2fem 1masc
2 Corydoras ( que van aguantar sense aigua no se cuantes hores despres del desastre)
1 Cargol poma

S'accepten sugerencies Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Mola, quan les plantes s`extenguin rodejant els troncs i tapant tot el fons quedara la mar de natural.

Felicitats Smile
Weeee!!

Benvingut!

Quina casualitat, tu ets cuiner, i jo soc cambrer jajajaaja :p

Jo tinc una suggerencia. NO GOTELÉ DE FONS!!!!!!!!!!! Jajaj Fica una cartolina negre!
Salutacions,

MIJABA.
Muy bonito!! ¿Se puede saber que tienes dentro de la paridera? Que yo siempre tengo alguna en mis acuarios, si no es con alevines, es con peces agresivos, pre-mamás....jaja

¿Alguna foto de los pececillos?
Husky, tengo 3 alevines de apistogramma cacatuoide, hay fotos en un post que se llama cria de apistogramma cacatuoide o algo asi, ire subiendo mas fotos si me sobreviven Confusedmiley2:

Una pregunta.... Como limpiais las parideras?

hay que sacar los alivines obligatoriamente o teneis algun truco?

gracias.

sergi
MIJABA escribió:Weeee!!

Benvingut!

Quina casualitat, tu ets cuiner, i jo soc cambrer jajajaaja :p

Doncs quines bones casualitats! jo sóc començal! Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin s'accepten invitacions Cool

Realment l'aquari té molt bona pinta Confusedmiley20:Confusedmiley20:

Per netejar la paridera potser t'aniria bé un raspall de dents? (en concret què vols netejar?)
Bé! Cuiner + Cambrer + Comensal, quan fem una paella un diumenge d'aquests? Big Grin
Salutacions,

MIJABA.
Volía netejar el fons de la paridera que esta ple de "menjar o caquetes", no se exactament.

No fos cas que l'exces de menjar al fons fes que pujes l'amoniac dins la paridera.

Jo havia pensat comprar un pincellet d'aquests d'aquarela i anar tirant la merdeta del fons pels foradets.

Una altra manera que havia pensat es xuclar els alevins amb una xeringa gran, i treurela i netejar-la bé, (es una mica béstia i em fa por carregarme algun aleví).
Nene, mes facil.

Agafa un tub d'airejador, i sifona la paridera. L'aigua fas que caigui en una palangana o alguna cosa aixi que reculli l'aigua i ja está, si per accident aspires algun aleví, anirá a parar a la palangana, el rescates, i cap a dins de la paridera altre cop.

Nose Rolleyes es el que se m'acut Cool
Salutacions,

MIJABA.
levanta la paridera, y la mierdecilla suele irse por los agujeritos(con cuidado de que no salga ningún alevín por los agujeros)...y si no, mete los alevines a un vaso de plastico, limpias la paridera con agua del grifo y un cepillo de dientes si está muy cerda(yo lo hago con la mano) y de vuelta a la paridera...

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Sustrat nutritiu monocapa i ciclat acuari. TRONERA 3 3.993 16-06-2014, 01:05
Último mensaje: Olivier
  Plaga a l'acuari Bombolla 5 5.107 16-04-2014, 20:05
Último mensaje: Bombolla
  Primer Projecte (Gambari 60L) TitoHarris 36 22.536 20-02-2014, 13:13
Último mensaje: TitoHarris
  Ciclado, primer test Cesar73 20 13.757 02-08-2013, 17:36
Último mensaje: jarajojo
  Tinc l'acuari plagat d'amor... (Video) FullDeAs3s 0 1.911 21-05-2013, 12:56
Último mensaje: FullDeAs3s
  Nom de la especie peix acuari AAB TRONERA 2 3.116 24-02-2013, 21:33
Último mensaje: guivet
  Acuari plantat de 100 litres amb dos carassius auratus (cometa) Francesc Farré 4 4.132 10-06-2012, 00:24
Último mensaje: Francesc Farré
  3 dies de ciclat, primer problema Damaris3 9 6.917 08-03-2012, 00:04
Último mensaje: Damaris3
  Nou acuari de 468L (Habitants) FullDeAs3s 5 5.192 03-12-2011, 16:26
Último mensaje: Ernesto
  Peixos congelats... i després vius! MIJABA 1 2.691 03-11-2011, 10:47
Último mensaje: SCRAT

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)