Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cargol poma debora tapissants
Algú em podría aconsellar alguna planta tapissant, que no sigui Hemianthus callitrichoides , el cargol poma se l'esta fotent com si fos enciam Sad , ja no m'en queda.

Una que sigui de fulla dura.

Grácies

sergi.
He trobat aquesta que m'agrada pero no se k tal sortirà...

Lilaeopsis Nova-Zelandae
Mira't la glossostigma elatinoides, es força comuna, de fulla dura com dius, i no requereix tanta il·luminació com d'altres per tapissar.

La lilaeopsis també es força dura.

Com van les cries?
Salutacions,

MIJABA.
gràcies MIJABA!

MARCHA VALE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Jo quan tenia cargols poma de vegades els hi donava per menjar plantes, però segons diuen no digereixen la cel·lulosa, i ho fan temporalment. També pot ser que tinguis un Pomacea canaliculata, que és una màquina menjadora de plantes, els poma que normalment es venen son Pomacea bridgesii i no acostumen a devorar plantes a lo bestia, exceptuant alguns cops.

De plantes buscaría alguna tapissant de fulla una mica dura, com la que et diuen, la Glosso... No se si també se la fotràn. Ja et dic, els problemes que jo tenia amb els poma eren temporals. Wink
Pel que vist per internet diria que el cargol que tinc es el Pomacea bridgesii, i ja se m'ha fotut 10euros en plantes xD.

Probaré la glossostigma a veure com evoluciona el tema.
Els cargols poma no solen menjar plantes sanes, en tot cas fulles pansides o en descomposició. El que passa és que són molt grossos i matussers i et desmuntarán qualsevol tapissant recent plantada. Jo gairebé optaria per treurel's de l'aquari fins que les tapissants s'hagin pogut arrelar bé.
Doncs el meu cargol deu passar gana pq l'he vist menjant-se fulles ben verdes el molt c**** Big Grin, des del primer dia de posar-lo a l'acuari ja vaig veure que les passaria magres, ademès va a tota hóstia per l'acuari, és un todo terrenoConfusedmiley4: el problema que tinc es que fa poc que tinc l'acuari i nomès en tinc un aixi que haurè de tindre molta paciència amb ell, intentare tirar-li pèsols o carbassó a veure si s'ho menja.

Gràcies a tots pels consells!!!!!

P.D: I perdoneu si m'estic fent pessadet amb tant post i tanta pregunta, estic amb les ánsies del principi suposo, i tinc molts dubtes per fer-ho tot correctament i no vull fracassar amb aquest nou projecte.

sergi
nekolitik escribió:P.D: I perdoneu si m'estic fent pessadet amb tant post i tanta pregunta, estic amb les ánsies del principi suposo, i tinc molts dubtes per fer-ho tot correctament i no vull fracassar amb aquest nou projecte.

sergi

No demanis perdó Sergi, si els forums s'aguanten és gràcies a la gent que pregunta home. Wink
ni glossostigma elatinoides ni utricularia graminifolia, aquest cargol m'ho desmonta i s'ho fot tot, es un trasto! aghhhhhh.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Denuncia per cargols poma a casa xaviergiralt 2 3.217 04-09-2014, 15:20
Último mensaje: ismacarv
  TV3, programa 30 min: Cargol poma" TRONERA 6 5.257 01-04-2014, 11:20
Último mensaje: manelescalar
  Un cargol Astu 1 2.280 16-04-2009, 21:19
Último mensaje: Salvador Borràs
  AJUDA! cargol zebra!! sandra 8 7.306 19-04-2007, 23:10
Último mensaje: albertus

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)