Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tanganyika 100L
Tinc bones noticies!

Els multis han criat! Acabo de veure alguns ullets vora les closques com s'amaguen i tornen a sortir. Només n'he vist un parell al voltant del que deu ser la seva mare, que vigila constantment.

Els he vist de casualitat mirant els multis mentre donaba de menjar, son realment petits. Així que nanos, quan siguin crescuts si algú en vol ja sap.

Lo dels Neothaumes a mi tant me fa. Gerard si vols, jo coincideixo amb el Rafa i els porto a casa meva, i ja passaràs a buscarles. Tranquil que som de fiar :p
Salutacions,

MIJABA.
Teniu un privat Smile
Un saludo!

Rafa
Uooooo! Quina bona noticia lo dels teus multis!!! [Imagen: aplauso.gif] [Imagen: yupi.gif] [Imagen: aplauso.gif] [Imagen: yupi.gif] [Imagen: aplauso.gif]

Ja me'n guardaras un parell si pots, a veure si els puc creuar amb els que obtingui del nostre company Olivier.

Per cert, si necessites akadama per a qualsevol projecte tinc akadama per un tub. [Imagen: guino.gif]

Un brazo! [Imagen: bye.gif]

Rafa
Un saludo!

Rafa
Em temo que no els podrás creuar, provenen del mateix lloc els meus jajajajajaj Big Grin

Ara a viam si tiren endavant.

Estic per muntar una guarderia! Entre els apistos, els killis i ara aquests! Per sort aquests els cuiden els pares...
Salutacions,

MIJABA.
Felicitats Mijaba per aquest bonic projecte Tanganika

Jo fa uns anys tenia un 250 litres muntat amb tanganikes i t' ho passes pipa vien el seu coomportament, en especial quan crien.
Ara torno a l' afició però amb acuari plantat.

Però disfruto veien aquestes fotos!

Salutacions
pavon escribió:Felicitats Mijaba per aquest bonic projecte Tanganika

Jo fa uns anys tenia un 250 litres muntat amb tanganikes i t' ho passes pipa vien el seu coomportament, en especial quan crien.
Ara torno a l' afició però amb acuari plantat.

Però disfruto veien aquestes fotos!

Salutacions

Gracies pel comentari! La veritat es que estic força satisfet amb el muntatge, era just el que buscaba, un aquari diferent i que no donès massa feina i l'he trobat.

Per mi l'aquari plantat es un altre tema, si hi tens temps per dedicar-hi endavant.

Ens veiem pel fòrum pavon!
Salutacions,

MIJABA.
La parella que ma vas dur ja ha sortit del cargol i neda feliç Smile

[Imagen: Imagen150-1-2.jpg]

Quin menjar els dones normalment?
Merci pels peixos mijaba ;P
Toni, et menjarán de tot! Larva, artemia, granuls, escames, viu... Et menjarán de tot, per aixó no et preocupis!

Sort que la vaig encertar, realment estaba una mica preocupat!

Fotalsi caña que son molt xulos, el masclet estaba molt maco!
Salutacions,

MIJABA.
Hola a tots, n'heu fet entrar el "gusanillo" i vull desmuntarel salobre i muntar-me un Tanganyika, em odrieu dir in uc aconseguir els Neothauma?
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]
Hola Marc!

Doncs en Aquatic o MundiAquariumCenter pots trobar.

Jo les vaig comprar en MundiAquariumCenter.
Un saludo!

Rafa

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Batería 3 x 60 L - Tanganyika MIJABA 34 11.128 09-10-2012, 12:23
Último mensaje: ismacarv
  Compatibilitat malawi/tanganyika amb crustacis? Blurp 17 4.503 31-05-2011, 00:24
Último mensaje: Blurp
  Motiu pel qual va ser desmontat el Tanganyika... MIJABA 12 3.407 25-02-2011, 01:13
Último mensaje: MIJABA
  Tanganyika 100L - Fotografíes Actualitzades MIJABA 1 1.483 29-11-2010, 06:34
Último mensaje: Pavel
  Fotografíes Tanganyika MIJABA 11 4.806 06-06-2010, 23:44
  Tanganyika-Cichlids Magazine !! Alex 8 3.276 05-06-2010, 08:58
  Tanganyika 60L - Neolamprologus Multifasciatus [FOTOS] MIJABA 5 2.957 06-05-2010, 01:41
  Tanganyika, el mar interior de Africa. JMª 3 2.010 31-10-2009, 04:30
Último mensaje: Jaume71
  Dos de las curiosidades del Tanganyika. Xavi 3 2.045 24-12-2005, 23:33
Último mensaje: Carlos Naise

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)