Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Beyond hybrids (Escalars fluorescents)
Bueno, he vist la noticía a practical fishkeeping, es una mica impactant, el video:

[nomedia="http://www.youtube.com/watch?v=qnhwY7dlbJM&feature=player_embedded"]YouTube- Pterophyllum scalare 螢光神ä»é­š[/nomedia]

l'enllaç de la notícia:

http://www.practicalfishkeeping.co.uk/co...ntent=html

Debat? banda ample?
Interessant Marc!

Aquesta nit ho miro! Wink
Pel que he intuït es tracta d'una hibridació de Cíclid Convicte amb fluorescencia amb un Scalare normal i corrent amb èxit? Em sembla una mica enrevessat.

No m'he llegit l'article per falta de temps i una mica d'anglès Rolleyes, només m'hi he passat per sobre, pero, l'objectiu d'aquests exemplars? Se m'escapa una mica de les mans...
Salutacions,

MIJABA.
MIJABA escribió:Pel que he intuït es tracta d'una hibridació de Cíclid Convicte amb fluorescencia amb un Scalare normal i corrent amb èxit? Em sembla una mica enrevessat.
Qué?? no, no pas... Han aconseguit fer fluorescents convictes i escalars. L'objectiu? fer diners, molts diners...
Fa temps que hi ha peixos amb aquestes caracteristiques, fins hi tot es venen ratolins fluorescents aqui a cada expoterraria. Crec que porten gens de meduses.

Personalment, son animals domestics, no veig la diferencia entre això, fer hibrids, o manolitos amb vesicules y tumors.

Salut
Home, estrictament si que hi ha una petita diferencia, uns els has obtingut per mutació i encreuaments amb certa consanguinitat i en el cas dels escalars o animals fluorescents has aconseguit un animal transgènic amb característiques de l'ADN d'una medusa, mirat així sembla més artificial, pero si, en part tens raó Josep, no deixa de ser na manipulació perquè així ens agradi més a nosaltres els que els comprem...
Sí, no es el mateix un hibrid que un organisme geneticament modificat. Tb ho han fet amb ximpanzés lo que em sembla ja sobrepassar el límit. Sabía tb lo delr ratolins, el que no sabía es que els venguessin, no son il·legals almenys a Catalunya? Que no deixe de ser sorprenent es que siguin ilegals animals q estaràn en captivitat, i hi hagi camps de blat modificats genéticament a l'aire lliure... no?:eek:
A mi em sona que eren ilgals a tota europa, pero no recordo be.

Per a mi, tota modificació artificial es el mateix: hibrids, transgenics, potenciacio d'un caracter... aberracions Big Grin
Coincido en que es una aberracion el hecho de modificar geneticamente una especie, y sigo pensando que es un sinsentido, pero solo en occidente. Recordemos que buena parte de los asiaticos son tristemente celebres por su particular "horteridad" u "horterismo" (me encanta inventarme palabras asi) ilimitado en el tema ornamental (peces, espacios, habitaciones, ropa, etc).
Me parece exagerado comparar esto con la hibridacion (natural o no) o la potenciacion de caracteres mediante seleccion. Aunque para ser honestos, secretamente pienso que muchos casos, si no todos, de hibridaciones no naturales y la potenciacion de caracteres persiguen el mismo fin que la produccion de estos animales: innovar, crear productos nuevos para abastecer una demanda impuesta.
No me extraña que sean ilegales en toda Europa, porque mas abajo en los comentarios varios lectores apuntan que son ilegales en GB.

En resumen: la verdad es que me parecen feitos. Jamas pediria bichos de estos para vender, aunque por otro lado se que durarian tres dias en venta, serian el producto estrella....que triste.

Un saludo
Ernesto Roa.
Cherax escribió:Per a mi, tota modificació artificial es el mateix: hibrids, transgenics, potenciacio d'un caracter... aberracions Big Grin

Home potenciar un caracter no ho calificaría d'aberració, això es fa des que l'home va començar amb l'agricultura, les gallines per exemple...

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  [Consell] - Posta Escalars Ricard 9 5.520 18-10-2013, 19:59
Último mensaje: Ricard
  Aquari AAB, escalars i cardenals. TRONERA 9 5.314 14-06-2013, 12:47
Último mensaje: guivet
  Escalars en adopció olga 4 2.950 12-06-2013, 00:01
Último mensaje: Ricard
  Ajuda: escalars en peu de guerra ! paleatus 3 2.565 06-07-2011, 01:20
Último mensaje: paleatus
  Coreman, dubte escalars Damaris3 3 2.884 15-03-2009, 20:23
Último mensaje: Coreman
  fluorescents Sera Praslin 2 2.126 25-02-2006, 13:02
Último mensaje: Praslin
  Posta escalars Silvia 2 1.828 26-09-2005, 00:34
Último mensaje: Silvia
  Escalars bookmark 3 2.645 25-04-2005, 23:34
Último mensaje: Aleix Llovet

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 2 invitado(s)