Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Quines plantes pel nou 20l
Ara fixantmi millor, l'hi trobo un parell de pegues:

· La riccia fluitants en estat flotant creix força bé, per tant t'acabará tapant la llum a les plantes de sota, si el teu objectiu es tapissar bé amb cuba i pogostemon això et serà un problema.

· La cuba está plantada amb pegots massa grans! Millor plantarla en trocets petits així creixerá més arrán de terra i li costará menys, a part, que tapissarà més ràpid.

Salutacions! Que t'ha quedat molt i molt bé!
Salutacions,

MIJABA.
Això de la riccia m'ho mirare, anire treient la que sobri si un cas i aprofitare per tapar algunes pedres del comunitari xD i si en sobra ja avisare per si algú en vol.

Ara això de tornar a barallar-me amb la HC no em fa gaire gràcia, jo que tinc poca paciència jajaja ho deixare aixi a veure com tira.

Per cert un dels alevins la va palmar, pero l'altre en una setmana que l'he tret de la paridera i l'he posat al 20l ha crescutr força, ja penjare fotillos

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Malawis i plantes Gaby 4 3.234 05-02-2015, 04:08
Último mensaje: Gaby
  Alevins amb les plantes? Ricard 26 12.346 19-02-2013, 17:52
Último mensaje: Ricard
  dubte sobre plantes lfv 2 2.324 08-05-2008, 17:10
Último mensaje: lfv
  busco plantes - canvio per anubias nanas picara 14 8.235 20-07-2005, 03:31
Último mensaje: Andrés
  nom de plantes Jordi Vilamajo 6 3.720 30-11-2004, 01:56
Último mensaje: Marc Martínez
  Plantes per acuari IKEA 0 583 Hace menos de 1 minuto
Último mensaje:

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)