Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projecte???
Hola a tots Wink

Estic pensant en enganyar la dona per posar un altre aquari, però aquest cop tornant a l'aigua dolça...

De manera que, com que de dolça no en tinc massa idea (la meva experiència es limita a guppies, mollies i pleucos..) i tinc en ment provar amb un biòtop de Malawi o Tanganyika...Us volia demanar consell...

Ja sé que poder no són els biòtops més fàcils per a re-començar, però definitivament vull alguna cosa que no em criïn com feien els ovovivípars i que sigui acolorida...

Doncs aquests són els dubtes que tinc:

-Tamany mínim de la urna,
-Filtració i aireació necessàries,
-Il·luminació (sé que és molt més baixa, però de quant parlem?)
-Espècies més acolorides, però alhora resistents i el número mínim i màxim pel tamany de la urna

Gairebé res XDXDXD
Sembla que els africans estan de moda XD

Un dia es podria fer una guia/recull de diferents tipus d`aquari africa... Malawi, Tanganika sense tropheus, Tropheus, Victoria, de riu, mixtes amb peixos per aquaris mitjans...

Blurp, tens un 450... de quina mida podries colar el nou? per africa quan mes gran millor XD i si es allargat millor que si es quadrat.
Hola, Antoni (oi?)

Doncs he estat llegint l'apartat dels biòtops i descarto el Malawi per dimensions...hehe.

Tenia pensat una cosa petiteta...uns 80 cm de llarg. Es queda petit també per a un Tanganyka?
Home, algún conchicola del tanganica petit podries mantindre. Però es lo de sempre, contra més gran millor. A mes, que ja saps perfectamente que no es el mateix gasto que un marí. Big GrinBig Grin
albertus escribió:no es el mateix gasto que un marí. Big GrinBig Grin

Difícilment.....XDXD He de prendre mides...

Per cert, he vist que enlloc dels típics filtres externs de dolça, alguns teniu un sump...
Si, alguns tenen sump, però la majoria utilitzem filtre exterior.
Al sump que hi posen, esponges igualment, zeolites, un refugi d'algues??
Algues nooor, hi posen el mateix que a un filtre extern + espai per plantes de creixement rapid... pero io no ma complicaria... un filtre extern i va que chuta...
Ok, plantes hehehe, és el costum....tot i que les algues al sump no em molestarien i ajudarien a reduir nutrients i netejar l'aigua, no?

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Primer Projecte (Gambari 60L) TitoHarris 36 22.513 20-02-2014, 13:13
Último mensaje: TitoHarris
  nou projecte urna 300lts xivito 11 9.092 18-12-2012, 18:32
Último mensaje: xivito
  reiniciar projecte Damaris3 5 4.711 09-01-2011, 10:50
Último mensaje: Damaris3
  Nou muntatge - Projecte Tanganika Inside!! MIJABA 9 8.483 03-08-2010, 13:20
Último mensaje: MIJABA
  Projecte 60L - Ajudes, suggeriments i aclaracions :) MIJABA 45 30.454 28-01-2010, 09:04
Último mensaje: Marc Martínez
  Projecte de amazonic.... Xavier Pou 19 14.603 18-11-2005, 13:13
Último mensaje: KARPY

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)