Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Un rentat de cara al 54litres
Aquesta, és la primera remodel-lació important que faig desde que vaig adquirir l'aquari, d'aquesta manera he pogut millorar totes les "cagadetes" que vaig fer de "novato", ( que encara ho soc). Tot i això, estic intentant aplicar els coneixements obtinguts al foro i per internet amb la finalitat d'aconseguir un acuari plantat ben parit.

S'accepten consells de tot tipus, en especial parametres de l'aigua i il.luminació, que no se si serà suficient, grácies.

Per cert, ja se que hauría de tindre un mínim de 6 corydoras i algun que altre otocinclus, pero l'espai és limitat.

Després de buidar i netejar l'aquari, la cosa ha quedat així...

[Imagen: sadf.jpg]

Volumen: 54 Litros

Medidas: 60x30x30

Filtro: Eheim 2213 classic, 440 l/h

Plantas: Lilaeopsis brasiliensis, Nymphaea lotus"zenkeri", Bacopa caroliniana, Ceratopteris thalictroides.

Peces: 2 Apistogramma cacatuoides, 1 corydoras julii y 2 paleatus, 5 caridina multidentata, 1 otocinclus hoppei.

Iluminación: 2pl, 18w 11w, 12h

Co2: Kit Co2 Blau 95g con difusor, 1b/s

Sustrato: Akadama

PARÁMETROS DEL AGUA

Ph: 6.5
Gh (Dureza total): 10ºdGH
Kh (Dureza de carbonato): 3ºdKH
Nh4 (Amonio): 0 mg/l
NO2 (Nitritos): < 0.05 mg/l
NO3 (Nitratos): 5 mg/l
PO4 ( Fosfatos): < 0.02 mg/l
Fe (Hierro): < 0.02 mg/l (falta un poco de hierro)
Co2: 28 mg/l

http://cacatuoide.blogspot.com/
Molt guapo, si senyor.

Encara que es molt fàcil criticar (cosa que no faré perque no hi han motius) jo INTERcanviaria els troncs, son maníes meves, peró el de la dereta "marxa" de l'aquari i queda millor al meu gust que "es quedi" a l'aquari. La red lotus, amb més llum no puja tant i s'escampa pel fons, també son gustos.

Una cosa si que tinc molt clara, per gustos els colors i els aquaris, i si ens començas a fer cas, llençaràs el teu aquari per la finestra de tant remenar-lo.
Pasión por los bettas....
Hola Neko

T`ha quedat la mar de be, les plantes es veuen d`un verd molt sa. Quan s`extenguin molara molt.
Jo potser podaria les mes altes del darrera, deixarles a la mateixa alçada i replantar les puntes... aixi creixeria tot mes regular...

Sort amb el new look
Ja he podat un parell de cops la bacopa i la ceratopteris, creixen força bé gracies pel consell anb001 i jose luis em sembla que deixarè els troncs així, massa cacau moure-ho tot un altre cop Rolleyes

Ara el problema son les algues Sad . Si d'una cosa m'he donat conte, en aquest anyet que porto en el mon de l'aquariofilia, és que sempre tens problemes que resoldre, ( o nomès em passa a mi). Doncs ara estic intentant eliminar les algues verdes filamentoses de l'aquari. S'em va ocorrer que si posaba el tronc amb les algues verdes que ja tenía a laquari nou, quedaría molt xulo pero tenia por de que les algues es propaguessin per tot l'aquari, i aixi va ser, tot i prenent mesures amb el co2, plantant-lo abundantment, sense abonar i baixant hores de llum, res de res... les que més han patit son las lilaenopsis, ( suposo per que creixen més lentament). De moment les estic treient manualment, a veure que passa...

salut i peixos per tothom!!

i BONES FESTES!!!!

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)