Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Presentació
Bona nit a tothom, em dic Dan i visc a Badalona, pero els dissaptes y diumenges visc a Vilassar de Dalt, soc veí del nostre amic Tofol. Tinc 15 anys pero fa 3 que tinc aquaris. Com tothom vaig començar sense saber res pero ara ja tinc experiencia. Ara mateix tinc un aquari de 96l amb una pantalla casolana feta per mi amb 2x36w, es lo que més m'ha costat, ara mateix esta en muntatge, hi hauran cherrys y ancistrus( si va bé crystals). Després tinc un 50l per a cherrys que aquesta semana ha acabat el ciclado. Altre de 25l que vaig adquirir la setmana passada i el fare tipus paisatge. Altre de 7l en el que de moment hi han 10 exemplars de Anemtome Helena, els traspasare al 50l y el 7l el deixare per a cria de planorbis. Quan tingui temps pujare fotus y quan tingui diners em faig soci. A casa parlo castella, si m'equivoco en alguna cosa no hus fiqueu amb mi jeje. Hasta luegoSmile
Ja ho veieu: Vilassar de Dalt s'acaba de constituir en el Municipi amb més aquaristes per metre cuadrat. Puede que incluso del Mundo_Mundial.

Poca broma. A partir d'ara som un Grup de Pressió. Big Grin

Benvingut Dan.

Aquest és un foro internacional amb bona gent i poques manies.

Ens veiem. Confusedmiley2:
tofol escribió:Ja ho veieu: Vilassar de Dalt s'acaba de constituir en el Municipi amb més aquaristes per metre cuadrat. Puede que incluso del Mundo_Mundial.

Poca broma. A partir d'ara som un Grup de Pressió. Big Grin

Benvingut Dan.

Aquest és un foro internacional amb bona gent i poques manies.

Ens veiem. Confusedmiley2:

Doncs si, perque visquem els dos a 10 o 15 metres de diferencia, per cert, aveure quan invites a pujar que vull veure els teus aquaris Confusedmiley4:
Hola Dan, viejo conocido.......
Pasión por los bettas....
Me alegro de verte por aquí Jose Luis, y mas que nos veremos si vas a las reuniones.
Bienvenido Danut, ya nos enseñaras esos acuarios Smile
Benvingut Danut. No passa res si deixes anar castellanades, jo inclús en català faig moltes faltes, la gramàtica may ha estat lo meu. jeje

Ja ens ensenyaràs els teus aquaris. Wink
Benvingut Danut!!!

Tenim curiositat, volem veure els teus acuaris!!!!
Salutacions,

MIJABA.
Hola Danut,

En Tofol, el teu veí cria peixos del génere Scriptoaphyosemion, si en vols et pots unir al Grup..... A la propera reunió en passarem algunes cries a qui en vulgui....

Cordialment,
Pere Sastre escribió:Hola Danut,

En Tofol, el teu veí cria peixos del génere Scriptoaphyosemion, si en vols et pots unir al Grup..... A la propera reunió en passarem algunes cries a qui en vulgui....

Cordialment,

Home, no m'agraden molt aquests peixos. Principalment m'agradan els invertebrats i els paisatges. Tinc pensat anar a alguna reunió pero els dimecres estic a Badalona y en metro tardo uns 30minuts, alomillor em puc passar el dimecres que bé, si m'inviteu esclar.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  presentació i 2 preguntes tofol 15 6.269 14-01-2009, 22:33
Último mensaje: tofol
  Presentació i ajuda dragonwarrior83 3 2.331 15-08-2008, 13:17
Último mensaje: Petxinot
  Presentació aquari gatxan 15 6.661 22-02-2006, 02:58
Último mensaje: Carlos Naise

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)