31-12-2010, 03:45
Doncs, avui he recuperat un picoaquari de 7l que tenia guardat de quan el feia servir d'artemier. Hi he posat una anubia de quan vaig començar amb l'aigua dolça (ja fa uns quants anys) que tenia en un gerro amb aigua des de que em vaig passar al marí.
El substrat l'he posat volcànic, també aprofitant material que tinc per casa. Va acompanyat d'una minibomba de 250l/h que s'alimenta de l'aigua del fons i la pantalla incorporada. No tinc cap filtre, ja que, pel tamany de l'aquari, m'és més fàcil fer canvis freqüents que no pas muntar un gran aparellam...
No tinc escalfador, però la T ambient de casa és d'uns 22-24º constant.
Tot just muntat i ple (d'aigua osmotitzada) hi he introduït bactèries (1 ampolleta)
Els dubtes;
- he vist uns peixos globus mini, mini (menys d'1cm), que, crec, no patiran per estar en tan poc volum d'aigua. Hi voldria posar alguna gambeta que neteji la brutícia i les restes de menjar.
Com ho veieu?
És factible mantenir aquests peixos en tan poca aigua? No els estaré maltractant?
Són d'aigües salobres? Les plantes podrien aguantar densitats de 1005-8?
Alguna altra opció per aquests litres?
Quines gambes em recomaneu (si els punts anteriors no bloquejen el projecte)?
Quines altres plantes estarien bé (tenint en compte que tampoc vull posar cap equip de CO2)?
El substrat l'he posat volcànic, també aprofitant material que tinc per casa. Va acompanyat d'una minibomba de 250l/h que s'alimenta de l'aigua del fons i la pantalla incorporada. No tinc cap filtre, ja que, pel tamany de l'aquari, m'és més fàcil fer canvis freqüents que no pas muntar un gran aparellam...
No tinc escalfador, però la T ambient de casa és d'uns 22-24º constant.
Tot just muntat i ple (d'aigua osmotitzada) hi he introduït bactèries (1 ampolleta)
Els dubtes;
- he vist uns peixos globus mini, mini (menys d'1cm), que, crec, no patiran per estar en tan poc volum d'aigua. Hi voldria posar alguna gambeta que neteji la brutícia i les restes de menjar.
Com ho veieu?
És factible mantenir aquests peixos en tan poca aigua? No els estaré maltractant?
Són d'aigües salobres? Les plantes podrien aguantar densitats de 1005-8?
Alguna altra opció per aquests litres?
Quines gambes em recomaneu (si els punts anteriors no bloquejen el projecte)?
Quines altres plantes estarien bé (tenint en compte que tampoc vull posar cap equip de CO2)?