31-12-2010, 04:32
Una parella de betta albimarginata amb gambes seria també interessant per aquest aquariet

Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.
Nou picoaquari
|
Una parella de betta albimarginata amb gambes seria també interessant per aquest aquariet
![]()
Home 7 litres no es gaire... pero un de sol... potser si q el podrias tenir... no se si es gaire recomenable... pero crec que hi viuria raonablement be...
Les plantes no les toquen... pots posar el que vulguis... una mica de rotala o ambulia al darrera... i tapisar el terra de glosso aprofitant que la llum arribara molt be abaix... jo tenia un de cinc litres plantat aixi amb gambetes i era la mar de bonicu ![]()
31-12-2010, 04:36
Sempre puc seguir criant anúbies...ara en un gerro i en un picoaquari...
![]() No, decidit, gambetes variades (però compatibles) i aguantar-me les ganes...
31-12-2010, 04:54
Ta poso un video vell dels meus per... per... tocar la pera ? XDD
[ame="http://s196.photobucket.com/albums/aa226/ANB001/?action=view¤t=Travancoricus.flv"]Travancoricus.flv video by ANB001 - Photobucket[/ame]
Aquest matí el projecte s'ha estimbat.....ja no hi haurà pico de 7l....No, la dona m'ha comprat un nano de 19l
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - Urna cub Blau 18,7 L. - Llum Blau PL 9 W. - Filtre de motxil·la Eheim de 570l/h. - Substrat volcànic. - Plantació diversa ![]() Ara s'ha de veure si hi puc posar algun peix o segueix sent un gambari....què tal les microrasbores amb els 18-9 L??
31-12-2010, 17:01
Quina meravella de dona.
![]() Jo tinc una parelleta de Travancoricus i son molt divertits. Tel's recomano.
Suerte.
31-12-2010, 18:47
De fet a Floraqua fa temps que en tenen de molt macos i estic pensant d'agafar alguns, però em fot pal el tema del menjar congelat. jejeje
31-12-2010, 21:18
Doncs, diuen que són uns golafres
![]() ![]() ![]()
31-12-2010, 21:46
Els meus ho son... pero de larva... el sec ni el tocan XD
|
« Tema anterior | Tema siguiente »
|