Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nou picoaquari
Home, jo al congelador de casa sempre tinc artemia, mysis, ous de llagosta, plancton vermell, microplancton, i un preparat de gamba...espero que alguna cosa els agradi. Així i tot, tinc dubtes de si dedicar-lo finalment als globus nans o algun altre tipus de peix...
Home, no ho veig una mala opció. Imagino que ja saps lo maco dels tetraodòntids, que mouen els ulls d'una forma molt divertida i tenen un nedar molt peculiar. A mi m'agraden per això. Ara...tens microrasbores molt maques per escollir, també Paracheirodon simulans (un neó però de tamany molt petit) y un gran repertori de possibilitats.
Tetras!!! Poder són una mica vulgars Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin Però pel tamany, em sembla que estaran bé...I gambetes variades!!!
Per cert, estic probant els biopellets com a font de carboni per a les bacteries...Actualment, els faig servir al marí i suposo que amb l'aigua dolça deu funcionar també. Algun consell?
Aquest petit globus m'agrada molt, pero en un acuari de 28l nomes podria estar ell sol oi?
Saludos!

Rubén
No ho tinc massa clar, segons deien poder una parelleta, però com que no s'hi poden posar gambes ni cargols, al final m'he decidit pels tetras...
Algunes fotos d'aquesta nit.
Hi ha 6 cardenals i 4 tetres albins, 1 gamba filtradora africana i algunes de les petites cherry i d'altres, 1 cargol poma i plantes variades.

[Imagen: P1010064.jpg]
[Imagen: P1010062.jpg]
[Imagen: P1010061.jpg]
[Imagen: P1010060.jpg]
[Imagen: P1010059.jpg]
i el filtre de motxil·la...
[Imagen: P1010063.jpg]

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)