Temas: 14
Likes Given: 0
Registro en: Feb 2010
Home, jo al congelador de casa sempre tinc artemia, mysis, ous de llagosta, plancton vermell, microplancton, i un preparat de gamba...espero que alguna cosa els agradi. Així i tot, tinc dubtes de si dedicar-lo finalment als globus nans o algun altre tipus de peix...
•
Temas: 173
Registro en: Nov 2005
Home, no ho veig una mala opció. Imagino que ja saps lo maco dels tetraodòntids, que mouen els ulls d'una forma molt divertida i tenen un nedar molt peculiar. A mi m'agraden per això. Ara...tens microrasbores molt maques per escollir, també Paracheirodon simulans (un neó però de tamany molt petit) y un gran repertori de possibilitats.
•
Per cert, estic probant els biopellets com a font de carboni per a les bacteries...Actualment, els faig servir al marí i suposo que amb l'aigua dolça deu funcionar també. Algun consell?
•
Temas: 9
Registro en: Dec 2010
Aquest petit globus m'agrada molt, pero en un acuari de 28l nomes podria estar ell sol oi?
Saludos!
Rubén
•
No ho tinc massa clar, segons deien poder una parelleta, però com que no s'hi poden posar gambes ni cargols, al final m'he decidit pels tetras...
•