Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Novata amb problemes
EEEEPPPPP !!!

UN MOMENT !!!

Abans que ningú no ens mati el President ... Big Grin

Blurp, perquè dius que l'ósmosi no elimina els carbonats?

La veritat que a mi em va quadrar ràpidament però ....

... veiam si encara aprendrem alguna cosa.

P.D. amb permís de la preguntadora inicial Big Grin
permís concedit!!!
Pel que a mi fa un cop vist els preus de la osmosis... queda descartada (de moment).
Compraré el carbó actiu per tal d'eliminar el color.

Aprofito per preguntar més dubtes. Algú de vosaltres compra els peixos per internet??
Arriben bé o és una tortura pels pobres animals.... és que jo sóc d'un poblet i aquí de botigues especialitzades cap ni una (i sense especialitzar tampoc jejeje), en tot cas, si no m'ho recomaneu quina és la millor manera de transportar-los des de la botiga a casa??
Per internete no he comprat mai... pero si vius molt lluny de la botiga, i fa fred, pots embolicar la bossa dels peixos amb paper de diari... o ficarla dins una caixa de porexpan.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Novells, amb problemes Marcrv 22 10.125 05-03-2010, 13:30
Último mensaje: Marcrv
  sarasa enfermo??Soy novata carlamon 8 3.795 27-10-2009, 02:13
Último mensaje: tofol

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)