Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Desastre!
Jo et puc cuidar els cardenals si vols. Pero no ho deixis home!
Saludos!

Rubén
Si, d'on ets, a veure si algun de nosaltres podem passar i dur-los a l'AAB.
Vinga, que te'ls guardarem mentre i tornes.

Salut!
Ja he demanat responsabilitats i aquesta tarda hi aniré. Suposo que no hi haura gaires problemes però com han canviat de gent... Vaig comprar l'aquari el setembre del 2009, o sigui, un any i quatre mesos, segons la llei són dos anys de garantia com a mínim. Espero no haver d'anar a la Junta Arbitral de la Generalitat. Com el vaig encarregar al mes d'agost (tot era tancat i per no perdre la venda, suposo), el van demanar a una empresa dedicada als terraris però que fa bateries d'aquaris per a botigues (això em van dir). Tenien representació a la fira que es va fer a Barcelona, a Montjuic. Vull confiar en ells però ja us diré que passa.
Sóc de Barcelona, al Baix Guinardó.
A mi lo que em fa gracia es que a un company se li trenca l'acuari, se li diu que no deixi l'afició, que reclami a la assegurança o al fabricant i que mentres duri se li poden cuidar els peixos, I SORTI GENT amb teories de perqué s'ha trencat (cosa que no es mirar cap endevant) i lo pitjor, que sorti gent i en comptes d'animarlo i d'oferirse per cuidarli els peixos, s'ofereix per QUEDAR-SE els peisos.

Si senyors, aixó es afició i lo demés son tonteries. Confusedmiley4:
Pasión por los bettas....
José Luis escribió:A mi lo que em fa gracia es que a un company se li trenca l'acuari, se li diu que no deixi l'afició, que reclami a la assegurança o al fabricant i que mentres duri se li poden cuidar els peixos, I SORTI GENT amb teories de perqué s'ha trencat (cosa que no es mirar cap endevant) i lo pitjor, que sorti gent i en comptes d'animarlo i d'oferirse per cuidarli els peixos, s'ofereix per QUEDAR-SE els peisos.

Si senyors, aixó es afició i lo demés son tonteries. Confusedmiley4:

Em donc per al·ludit, no hi ha lloc a dubtes a que l'atac va per mi, pero tu, desconeixent-ho tot front a la meva persona no crec que tinguis cap motiu per jutjar-me, ni a mi, ni a la meva altruïcitat, ni a res... Rolleyes

Si el noi decideix que vol desmuntar el aquari i publica un missatge on ofereix els peixos perque el vol desmuntar, crec que es un favor que algú se'ls emporti independentment de si vol retornar a la afició o no.

Donada la meva opinió espero que sigui respectada com les demés.

Salut Rolleyes
Salutacions,

MIJABA.
No senyor, parlava en general, ni he mirat nicks, parlo del fet, no del nick, per aixó NO HA SIGUT UN ATAC, sino una opinió. No dubto de la teva persona, no perque no et coneixi, sino perque parlo del fet, no de ningú.

Respetable, la teva opinió es molt respetable, tant com la meva.
Hi hagi pau, no us baralleu per culpa meva, si us plau!
Qualsevol oferiment o consell, en aquests moments, és ben rebut per part meva. La ràbia em demana engegar l'aquari per la finestra però encara tinc ganes de cuidar peixos. La qüestió és: Que faig amb els peixos fins que arribi el nou aquari i el cicli? Els regalo, faig una truita o directament pel wc?
Jo no em barallo, simplement m'ho he pres com un atac (es el que sembla a simple vista), i era necesari defensar-se...

Ja has trobat gent que s'ofereix per cuidar els teus peixets, i pots creure que farán el millor que es pugui.

Jo mateix puc oferir un parell de urnes per cuidar-los, pero no me'ls puc quedar indefinidament perque les urnes haurán d'estar ocupades per els individus definitius en unes setmanes.
Salutacions,

MIJABA.
Insisteixo, mirat per si de cas l'assegurança de casa teva si tens.
Jo et puc cuidar peixos i plantes de dolça.

Mira, entenc l'enfado, la feinada de l'aigua, la pena per lo que s'ha mort, però saps lo que et pasarà? Que cuan et refredis, dintre de molt o poc, et sabrà greu no tenir l'aquari, i faràs números per tornar a començar i veuràs tot lo que has perdut. A més, tots savem que un aquari no es peta com una bombeta, que aixó es molt difícil que torni a passar (com a mínim a casa teva).

Jo no sé altre gent, peró a mi m'han portat casi 30 bettas mascles per cuidar un agost i es tanta l'afició que ni he volgut que em deixin menjar i els hi he donat del meu. Aixó si, he deixat ben clar que si hi había alguna baixa que no pasaria res.
Cosimo escribió:i el cicli

Tothom te alguna garrafa a casa, si s'ofereix gent per moure l'aquari d'un company, segur que soferix gent per fer un canvi d'aigua al seu aquari i donar-te l'aigua que tregui.

Un consell, no busquis problemes, que ja en tenim prous, busca solucions a cost zero.Wink

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Desastre inesperado ANB001 3 2.613 10-12-2010, 21:19
Último mensaje: ANB001
  desastre en mi estanque. Ayuda Mons 12 5.980 10-10-2008, 01:50
Último mensaje: Alberto Maceda
  kin desastre!!!!! Silvia 0 1.522 23-06-2005, 14:32
Último mensaje: Silvia

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)