Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Desastre!
Moltes gràcies a tots pels oferiments! De moment sembla que la cosa rutlla i demà em trucaran per oferir-me una solució. Segurament tindré un aquari més petit però sembla que el cuc del aquariste encara és viu. Ara no em renyeu però les plantes les he llençat amb la intenció de no tornar a tenir peixos mai més i ara... Bé, ja veurem que passa.
No et preocupis per les plantes... ja reunirem unes quantes podes...

m`alegro que no deixis els peixos... m`oferiria a cuidartels... pero l`unic aquari lliure que tinc es d`aigua de l`aixeta i no puja de 20 graus...
Tot sembla que s'arregla Wink : no crec que ningú hagi demostrat precisament voler-se quedar els peixos per la cara, s'han donat explicacions del perquè es pot haver trencat (és necesari per saber que ha passat i reclamar en conseqüència, i per pendre mesures preventives en un futur), s'ha animat a un amic a que no ho deixi (clarament ha estat un accident inusual), i pel que sembla en principi la tenda accepta la responsbilitat... Confusedmiley20:

Per mantenir els peixos en condicions segures pots agafar una capsa de plàstic gran d'aquestes de guardar roba o coses, l'omples amb aigua declorada i li poses el calentador (no desfarà pas el plàstic), i si pots posa-hi el filtre (si encara no has llençat la massa filtrant aprofita-la que tindr`bactèries suficients. En aquest aquari improvisat els peixos hi poden estar perfectament durant varies setmanes Wink ... ho dic per experiència Cool
És exactament el que he fet. He aprofitat una caixa de 50 litres de capacitat i li he posat una planta, una mica de grava... i el filtre. És curiós però ja estic pensant quina pinta tindrà el nou aquari, dec estar malalt o ser un irresponsable!

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Desastre inesperado ANB001 3 2.613 10-12-2010, 21:19
Último mensaje: ANB001
  desastre en mi estanque. Ayuda Mons 12 5.980 10-10-2008, 01:50
Último mensaje: Alberto Maceda
  kin desastre!!!!! Silvia 0 1.522 23-06-2005, 14:32
Último mensaje: Silvia

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)