Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
caracoles cerithium desaparecidos..??
Hola nois,
Pues eso, que desde hace un tiempo no veo a mis caracoles cerith, y no sé si estan aletargados o muertos. Sabeis si se pueden enconder bajo la arena un tiempo, o he de pensar en hacer un funeral...? No he detectado subida de nitritos ni nada malo y el acuario se ve bien.
Por cierto, aprovecho para presentarme que soy nuevo. Me llamo David, soy de Sabadell y tengo 37 añitos.
Un saludo!Confusedmiley1:
Doncs, tant pot ser una cosa com l'altra, no t'extranyi que s'enterrin uns dies, però també podria ser que hagin mort, encara que tots de cop?!??
Hola,
Doncs crec que deuen estar morts, ja que fa temps que no es veuen... ara he comprat 3 més, a més de 3 astreas i 3 trochus.
Per cert, m'estan sortint unes alges superiors verdes des de la sorra i les roques que semblen cactus de l'oest americà i que creixen uns 10 cm d'alt ... Si t'interesses per curiositat et podria passar alguna. Crec que indiquen que l'aigua està en bones condicions.
Doncs finalment, resultava que estaven adormits, perquè desprès d'uns quants mesos estan apareixen tots!!:p
Curiosos animals!
Doblet escribió:Per cert, m'estan sortint unes alges superiors verdes des de la sorra i les roques que semblen cactus de l'oest americà i que creixen uns 10 cm d'alt

Podría ser Neomeris annulata:

[Imagen: annulata.jpg]
Saludos:

[SIGPIC][/SIGPIC]
Osti, és una foto del teu acuari!!! quina presencia! Quin és el secret? Que poses potser carbó actiu de tant en tant?
Aquesta també la tinc però en molta menor quantitat. A veure si faig una foto i la poso. La que dic fa una mena de fulles grasses que creixen una damunt de l'altre i que sembla com dic un cactus.
Personalment a mi m'agraden molt les algues superiors, tant com els coralls, i penso que estan una mica com en segon terme.
Salutacions

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)