Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

alguien vende killis?
gracias killiometrocero y gracias pere sastre.

estoy disfrutando mucho de mi trio
el cambio a un acuario para ellos solos, aunque me costó lo mío , ha sido muy positivo.

les he conseguido un agua blanda , dificil en mi grifo..jeje, y ahora les veo pasearse a los tres felices. son tan bonitos que me podría pasar horas mirándolos.
me da igual que tengan colores o no, los peces por lo general son preciosos solo por como se mueven y en el caso específico de los killis por su capacidad depredadora, da gusto verlos seguir los grindal o la artemia.

intento aprender cada día y a pesar de en un principio pensar en hacerlo distinto, en muy pocos días he mejorado ..

a parte de tenerlos en el acuario pequeño , he comenzado a criar grindal y eso era algo que nunca pensé que haría por el asquito que me dan los gusanitos en un armario de mi cocina..jeje
pero como se que lo mejor para ellos es la comida viva pues lo hago y lo que haga falta y más.

por eso me he entristecido al ver muchas de las respuestas, seguramente sin motivo, pero bueno cada uno somos como somos, y cuando algo lo haces con ilusión , la desilusión puede llegar de igual manera muy rápidamente.
por suerte no ha sido así y estoy feliz con mi trío y con el resto de mis peces, gambas y cangrejos tambien.

seguramente nunca llegue a ser una killiófila experta, me conformo con ser una persona que cuida a sus animales,en general sean peces o gatos, de la mejor manera que puede e informándose mucho mucho de lo que necesitan en cada momento.

gracias.
Evamm,

Tots vam començar igual, amb una parella de killis i vam anar aprofundint.....

Per els Killis i en especial els Aphyosemion, el grindal es un aliment viu bo, malgrat que molt gras. Personalment aconselleria distribuir-lo un parell de cops per setmana com a màxim. La gent que els alimenta cada día amb grindal, fa peixos molt grassos i amb certa tendència a la hipropesia (una enfermetat que es caracteritza per una inflor del ventre).

En aquest post estem parlant de tot menys del titol, que fem el tanquem i obrim un altre

Cordialment,
no li dono solament grindal, també artemia i menjar sec.

per aixó vaig sugerir tancar aquest post perque ja no te res a veure amb el titol.
pero en cherax va dir que aqui mai es tancaven els posts.

aixi que vosaltres sabreu que s´ha de fer.
Evamm
En princi, si ets socia haurias de tenir la posibilitat de tancar, tu mateixa, el post que tu hagis obert. Un cop a dintre del post possat a "Herrramientas" i a baix de tot et surten les eines de administrador on et dona la opció de tancar-lo. Suposo que en Cherax nomes volia dir que no es una practica habitual del foro de tancar posts, es potestat teva però fer-ho.
Suerte.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  comprar killis alberto30 4 3.251 02-05-2014, 04:24
Último mensaje: alberto30
  Nuevo en los killis ferbb 3 2.679 21-11-2013, 05:33
Último mensaje: ferbb
  Killis i estancs. 2365 9 3.006 17-07-2012, 23:12
Último mensaje: 2365
  Les meves instal·lacions de killis. MIJABA 7 3.191 28-03-2012, 02:01
Último mensaje: MIJABA
  Què portarem al BAM - Killis MIJABA 12 4.340 30-09-2011, 23:49
Último mensaje: karavanseray
  BAM = Killis ? Jaume71 22 8.032 31-07-2011, 18:58
Último mensaje: tofol
  Ajudant a neixer killis Pere Sastre 1 1.460 21-06-2011, 21:59
Último mensaje: albertus
  Aphanius iberus a la convencio italiana de killis Pere Sastre 4 2.262 31-05-2011, 11:36
Último mensaje: Pere Sastre
  Oferta de killis en ELKILLICLUB Pere Sastre 0 1.201 19-04-2011, 10:57
  Convencions de Killis Pere Sastre 0 1.264 17-04-2011, 19:01

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)