Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Alimento del güeno!
Pos eso, pata negra, jamón ibèrico de bellota:

[Imagen: img0185zr.jpg]

[Imagen: img0190qa.jpg]

Potenciant l'alimentació viva per a induïr les primeres postes... a viam si furula, ara que sembla que s'acosten temperatures més favorables que els revoluciona, reproductivament parlant...
Salutacions,

MIJABA.
Qu¡na sort tens que a casa no diguin res amb les larves de mosquit negre (atenció: les femelles piquen)!!!. En Aphyosemion, fundulopanchax i Scriptoaphyosemion, les millors époques son la primavera i la tardor, les temperatures per sobre de 24 Cº, a la majòria de les espècies, les deixen sense esma per reproduïr-se.... Com sempre es una opinió, que deurà ser contrastada per les teves experiències personals.... Big Grin

Cordialment
Pere Sastre escribió:Qu¡na sort tens que a casa no diguin res amb les larves de mosquit negre (atenció: les femelles piquen)!!!. En Aphyosemion, fundulopanchax i Scriptoaphyosemion, les millors époques son la primavera i la tardor, les temperatures per sobre de 24 Cº, a la majòria de les espècies, les deixen sense esma per reproduïr-se.... Com sempre es una opinió, que deurà ser contrastada per les teves experiències personals.... Big Grin

Cordialment

La larva negra em surt al cultiu de la Daphnia Magna. Ningú a casa sap que existeix... I l'aprofito, de bon grat.

A dir la veritat, cada 2-3 dies intento treure totes les larves de mosquit que puc, per tal que no arribin a la seva faceta adulta. M'haig d'arremangar, pero val la pena...

D'altra banda cal esperar una mica més la caloreta, ara mateix es troben sobre els 19ºC els acuaris (sense escalfador), pero així van agafant força, es posen grassonets per afrontar el meu objectiu de reproduïrlos, a viam si es possible.

Gràcies per l'ajut Pere.
Salutacions,

MIJABA.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)